معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: متاسفانه در ماه‌های گذشته حکم‌های عجیبی علیه استقلال صادر شده و حکم صادره برای جباروف هم مثل همان احکام قبلی است ولی اینبار کوتاه نمی‌آییم.

چرا بعد از مصاحبه برانکو جباروف را محروم کردند؟

به گزارش قدس آنلاین، پندار توفیقی در خصوص حکم محرومیت سرور جباروف از سوی کمیته انضباطی اظهار داشت: از صادر شدن این حکم عجیب متعجب نشدیم چون این اولین باری نیست که با چنین احکامی مواجه می‌شویم. تعجب من از این است که اگر جباروف مرتکب عملی شده که مستوجب صدور چنین حکمی است، چرا این حکم با تاخیر صادر شده؟ چرا کمیته انضباطی  بعد از مصاحبه برانکو این حکم را صادر کرد تا این شائبه ایجاد شود که این حکم تحت تاثیر مصاحبه سرمربی پرسپولیس بوده است؟

معاون ورزشی باشگاه استقلال ادامه داد: لایحه‌ ای را برای دفاع از حق جباروف، باشگاه استقلال و میلیون‌ها هوادار این باشگاه آماده کرده‌ایم و در جلسه‌ای که در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواهیم داشت، از حق خود دفاع می کنیم. سر جباروف کوتاه نمی‌آییم چون نمی‌خواهیم حق میلیون‌ها هوادار استقلال ضایع شود. 

وی افزود: جباروف آنقدر حرفه‌ای و با اخلاق هست که برای مطرح شدن نیازی به ارتکاب به اعمال غیر حرفه‌ای نداشته باشد و آنقدر باتجربه و میدان دیده هست که در لحظات حساس بازی بتواند بر احساساتش غلبه کند. قطع به یقین خطای او کاملا ورزشی بوده و هیچ عمدی برای اعمال خشونت در آن وجود نداشته است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.