قزوین_ فعال سیاسی استان قزوین گفت: حضور مردم در راهپیمایی برای اعلام پایبندی به ایران، انقلاب و نظام مهم است.

حضور مردم در راهپیمایی برای اعلام پایبندی به ایران، انقلاب و نظام مهم است

محمدحسین شفیعی ها در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: مردم در زندگی اجتماعی با مشکلات متنوع روبه رو می شوند اما مردم نباید جایگاه نظام جمهوری اسلامی به عنوان اوجب واجبات از نظر امام راحل را با این مشکلات در آمیزند که آمیختن این دو، کار خطایی است.

وی افزود: مردم باید نسبت به نقاط ضعف در انجام فعالیت ها، کوتاهی ها توسط مسؤولان و مشکلات و معضلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کنند مطالبات داشته باشند و هیچ ابایی در مطرح کردن آن با مسؤولان نداشته باشند چراکه مسؤولان مسوولیت قبول کرده اند تا مشکلات مردم را حل کنند؛ مطالبه گری از مسؤولان امری ضروری است اما این مطالبه گری نباید با تقابل با نظام و جمهوری اسلامی آمیخته شود.

فعال سیاسی در استان قزوین بیان کرد: مطالبه گری در مورد مسایل و مشکلات کشور باید به گونه ای باشد که دشمن بداند حساب مطالبه گری مردم از مسؤولان از حساب انقلاب و نظام متفاوت است و به وسیله این تمیز، دشمن باید ناامید شود؛ بسیاری از بدخواهان در لباس دوست چنین القا می کنند که اگر در عرصه های نظام و انقلاب توجهی به اسرائیل نداشته باشیم وضع اقتصادی کشورمان بهبود می یابد، این تحلیل از تحلیل های تحریفی بوده که مردم باید به آن توجه کنند چراکه آرمان های انقلاب اسلامی، آرمان های حقیقی و قطعی است.

شفیعی ها یادآور شد: اگر با آمریکا مبارزه می کنیم و شعارهای مرگ بر استکبار را سر می دهیم به معنی آن است که یک حقیقتی را پذیرفته ایم که امور زندگی ما تأثیری در آرمان ها ندارد و به لبخندها و ترس های دشمن توجه داشته که باید با آنها مقابله کنیم.

وی مطرح کرد: راهپیمایی و تجمع هایی که در روزهای مختلف سال به ویژه امروز برگزار می شود در راستای پاسخ به نیات شوم دشمن است و البته به معنای عدم وجود مشکل در کشور نیست؛ مسؤولان موظف هستند تا فعالیت های خود را به نحوه احسن انجام دهند و نسبت به بی عملی مسؤولان در دستگاه های مختلف نظام معترض هستیم.

فعال سیاسی در استان قزوین تصریح کرد: این مسؤولان به مدت ۴ سال اداره کشور را بر عهده داشتند و در این مدت شاهد رشد و پیشرفت مردم نبودیم که علت آن، دیدگاه اشتباه مسؤولان دولتی به مرزهای خارج کشور بوده است و خودشان را با برجام دلخوش کرده اند؛ اشکال فعالیت مسؤولان کشور این بود که به لبخند دشمن با نگاه مثبت توجه کردند در حالی که دشمن همواره دشمنی خود ادامه می دهد.

شفیعی ها با بیان اینکه مسؤولان باید قدر دان مردم بوده و احترام آنها را در نظر داشته باشند و احترام به معنی اصلاح امور آنها است، اضافه کرد: رفتارهایی که از سوی دولت در یک ماه اخیر به بهانه تحویل و تقدیم بودجه به مجلس صورت گرفت، از رفتارها و سیاست های اشتباهی بود که انجام شد؛ دولتمردان با طرح این موضوع به گرانی ها دامن زدند و برای زمینه سازی گرانی های سال آینده، نمک روی زخم مردم پاشیدند که این کار غلطی بود که ما از مسؤولان گلایه مند هستیم و باید از مردم پوزش بطلبند.

وی به ارزش و اهمیت نظام از نظر مردم یادآور شد: مردم ثابت کرده اند که برای حفظ پایداری و موجودیت نظام و انقلاب با کسی شوخی ندارند و حوادث اخیر در کشور و استان قزوین همچون آتش زدن پرچم موجب رسوا شدن اغتشاش گران و حساسیت مردم شد.

فعال سیاسی در استان قزوین خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی برای اعلام پایبندی به ایران، انقلاب و نظام مهم بوده چراکه یک حادثه جدیدی در کشور اتفاق افتاده است؛ باید در برابر دشمن ایستادگی کرد و با این حضور، پیام ناامیدی دشمن را داشته باشیم و آمریکا را به عنوان جنایت کار بشناسیم.

شفیعی ها عنوان کرد: مسؤولان در عرصه های مختلف از جمله نمایندگان مردم در مجلس و دستگاه قضایی و مسؤولان ارشد باید توجه جدی به مشکلات داشته باشند و در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

وی مطرح کرد: موسسات اعتباری که همچون قارچ در کشور سبز شد و سرمایه های مردم را جمع آوری کرد و سر مردم کلاه گذاشت، مسوولان باید درباره عملکرد این موسسات به مردم اطلاع رسانی می کردند و از فعالیت این موسسات که هیچ سابقه و فعالیتی نداشت، جلوگیری می کردند؛ مردم به این موسسات اعتماد کردند اما حاکمیت باید نظارت داشت باشد تا از موسسه ای که با رانت شکل می گیرد، جلوگیری کند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.