قزوین_ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مسؤولان قضایی با فتنه گرانی که به حق مردم تجاوز کردند، برخورد جدی کنند.

مسؤولان قضایی با فتنه گرانی که به حق مردم تجاوز کردند، برخورد جدی کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام علی قابل پیش از ظهر روز یکشنبه در راهپیمایی محکومیت فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی در قزوین با بیان اینکه مردم ما پای این نظام خون داده و ایستاده‌اند، اظهار داشت: این مردم همچنان با نظام و انقلاب صادق خواهند بود که می‌طلبد مسؤولان در مسائل اقتصادی تجدیدنظر کرده و صدای مردم را بشنوند.

وی با اینکه برخی افراد از گرانی های کشور سواستفاده کرده و آن را بهانه ای برای دستیابی به اهداف خودشان قرار دادند، افزود: مسؤولان باید به معیشت و حقوق مردم اهمیت داده و آن‌ها را بررسی کنند تا از نفوذ دشمن و سواستفاده آن جلوگیری کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اقدامات اخیر فتنه گران را نامناسب دانست و ضمن درخواستی از مسؤولان دستگاه قضایی بیان کرد: از این مسؤولان درخواست داریم تا با فتنه‌گرانی که بر خواسته، به حق مردم و حریم آن‌ها تجاوز کرده و آن را مورد تعرض قرار دادند، به شدت برخورد کند تا چشم فتنه کور شود؛ نمایندگان مجلس هم باید پیرامون مسائل مربوطه، معیشت زندگی و کار مردم را تسهیل کنند و به این مسائل بپردازند و در پی آن تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

قابل یادآور شد: توهین به جایگاه روحانیت و آتش کشیدن قرآن و حوزه علمیه غیرقابل بخشش است و فتنه‌گران با به آتش کشیدن قرآن و حوزه علمیه، نمی‌توانند جایگاه روحانیت و اسلام را تضعیف کنند.

وی اضافه کرد: پابرجایی نظام جمهوری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ ناب محمدی است که توانسته به عنوان الگویی برای سایر کشورها باشد.

گفتنی است در این مراسم سایر مسوؤلان استانی نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.