بجنورد- سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اجرای نمایش « چرتمه تا آخر عشق » در پلاتو شمس بجنورد خبر داد .

 پلاتو شمس میزبان نمایش «چرتمه تا آخر عشق»

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ ابوالحسن حیدری با اعلام این خبر گفت: این اثر نمایشی از ٢١ تا ٢٦ دی ماه جاری به مدت شش شب در تالار شمس بجنورد برای علاقه مندان اجرا می شود.

وی افزود: نمایش «چرتمه تا آخر عشق» به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم یزدانی در ساعت ١٩  به مدت ٤٠دقیقه به روی صحنه خواهد رفت.

حیدری با بیان اینکه این دومین اثر نمایشی ابوالقاسم یزدانی از هنرمندان تئاتر استان است که به زبان کرمانجی تولید و به اجرای عموم گذاشته می شود،  ادامه داد: در این تئاتر مهدی نامور، جواد رحمانی، مسعود یزدانی و رضاکرمانی ایفای نقش می کنند.

وی هدف از اجرای این تئاتر را حمایت از هنرمندان حوزه نمایش، ترویج فرهنگ بومی و محلی و بهاء دادن به فرهنگ اقوام خراسان شمالی ذکر کرد.

این مسئول تصریح کرد: علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیط از طریق سامانه https://golshanonline.irاقدام کنند.

یادآور می شود؛ پیش از این آثار نمایشی «خرس» و «خواستگاری» به کارگردانی «هادی حسن زاده» ، «حسنی  نگو بلا بگو»  به کارگردانی «منوچهر محمدپور» ، «چشم عمومی» به کارگردانی «پریا ضیایی» و« دایک»  به کارگردانی  «حامد عالمی پور»، "خرده جنایت های زن و شوهری" به کارگردانی مهسا سبحانی  برای علاقه مندان اجرا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.