سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بر اساس شواهد رسانه های اسپانیایی با مسئولان این باشگاه مشکل پیدا کرده است.

نخستین نشانه های اختلاف زیدان با سران رئال مادرید

به گزارش قدس آنلاین، زیدان همواره به مربی ای معروف بوده که به حمایت قاطعانه از بازیکنانش می پردازد؛ حتی ستاره هایی نزول کرده چون بنزما که جایگاه خود در نزد هواداران را از دست داده است. زیزو بارها در مصاحبه های خود تاکید کرده است که تا پای جان از بازیکنانش دفاع خواهد کرد.

این مهم بار دیگر روز گذشته توسط سرمربی فرانسوی اثبات شد وقتی او به دفاع از ناواس و کاسیا پرداخت و جذب کپا را بی فایده دانست.

همه چیز آماده بود تا کپا، گلر ملی پوش بیلبائو به بازیکن رئال بدل شود. او حتی تست های پزشکی رئال را پشت سر گذاشته بود و حالا اینگونه به نظر می رسد که همه این اتفاقات بدون موافقت زیدان و بدون هماهنگی او با مدیریت صورت گرفته است.

زیزو چند روز پیش تایید کرد که با مدیران رئال جلسه ای در مورد انتقالات زمستانی داشته اما اظهار نظر روز گذشته او در مورد کپا نشان می دهد که مدیریت رئال جذب کپا را علی رغم میل باطنی زیدان در دستور کار قرار داده بود. پس از نشست دیروز، جذب کپا حداقل تا تابستان به تاخیر خواهد افتاد چرا که اگر اتفاقی غیر این رخ دهد، اختلاف بین زیدان و پرز آشکار خواهد شد.

زیدان هرگونه تغییرات در رئال را به تابستان موکول کرد و در حال حاضر علاقه ای به از بین رفتن نظم مجموعه خود ندارد. او در شرایطی به تیم فعلی رئال ایمان دارد که بسیاری با نظر او مخالف هستند. زیدان 5 ماه برای تغییر نظر منتقدان خود زمان دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.