اصفهان_فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند ۳ نفره سارقان منزل و کشف ۲۴ میلیارد ریال اموال مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

انهدام باند سارقان ۲۴ میلیاردی در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت : در پی دریافت شکایاتی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزل در منطقه جنوب شهر اصفهان،  شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزو د:ماموران پلیس آگاهی پس از انجام یکسری کارهای تخصصی و اطلاعاتی موفق شدند ۳ سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سردار معصوم بیگی اضافه کرد : افراد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شدند به سرقت ۲۴ میلیارد ریال اموال از منازل شهروندان در منطقه جنوب شهر اصفهان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان با اشاره به تحویل سارقان به مراجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری وجه نقد، طلاجات و اموال با ارزش در منزل خودداری کنید، هنگام خروج از منزل اگر به خودرویی که سرنشینان آن مشکوک هستند مواجه شدید شماره خودرو را یادداشت کنید، در اوایل شب به تردد افراد غریبه در آپارتمان ها حساس باشید و موارد مشکوک را به ۱۱۰ اطلاع دهید، منازل خود را به سیستم های اعلام خطر،آژیر و دوربین مدار بسته مجهز کنید و به این موضوع توجه داشته باشید که گاو صندوق مکان مناسبی برای نگهداری اموال با ارزش نیست .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.