سمنان- فرماندار سمنان گفت: پیکر شهید علی‌محمد محمدی روز جمعه ۲۲ دی‌ماه پس از نماز جمعه، از مسجد امام به سمت خیابان امام (ره) تشییع و در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) خاک‌سپاری می‌شود.

پیکر شهید علی‌محمد محمدی در سمنان تشییع می‌شود

به گزارش قدس انلاین، سید عباس دانایی عصر امروز در جلسه هماهنگی مراسم تشییع و خاک‌سپاری شهید والامقام  شهید علی‌محمد محمدی در فرمانداری شهرستان سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و به ویژه سرور شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش گفت: بار دیگر شهرستان سمنان میزبان شهید گرانقدری از مدافعین حرم است.

وی افزود: شهید علی‌محمد محمدی از جوانان برومند تیپ فاطمیون بود و در راستای وظیفه دینی دفاع از اسلام به جنگ علیه تکفیری‌ها شتافت و در راه اسلام با تقدیم جان پاک خود به مقام والای شهادت نائل آمد.

فرماندار سمنان با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم برای تشیع باشکوه این شهید گلگون‌کفن در سمنان به عمل آمده، تصریح کرد: مراسم تشیع و تدفین در شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مراسم استقبال از این شهید گرانقدر، روز پنجشنبه ۲۱ دی‌ماه رأس ساعت ۱۵ در محل گلزار شهدای گمنام کوشک امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

دانایی با بیان اینکه مراسم وداع با این شهید همزمان با نماز جماعت مغرب و عشا روز پنج‌شنبه ۲۱ دی‌ماه در محل گلزار شهدای امامزاده یحیی بن موسی (ع) سمنان برگزار می‌شود، مطرح کرد: مراسم تشییع شهید محمدی روز جمعه ۲۲ دی‌ماه پس از اقامه نماز جمعه، از مسجد امام به سمت خیابان  امام (ره) برگزار و پیکر مطهر شهید در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) به خاک سپرده می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم سوم و هفتم شهید مدافع حرم علی‌محمد محمدی دوشنبه ۲۵ دی ساعت ۱۵ در شهر سمنان برگزار می‌شود از عموم مردم شهرستان سمنان و به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران دعوت کرد که با حضور خود در این مراسم عشق و ارادت خود را به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) نشان داده و شاهد حمایت معنوی مردم سمنان از فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.