قزوین_ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مردمی است که با رهبری دینی و حضور مردم محقق شده است از این رو این انقلاب در باورها و اعتقادات مردم ریشه دارد.

انقلاب اسلامی ریشه در باورها و اعتقادات مردم دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین، مجید مؤمنی صبح روز دوشنبه در دیدار با امام جمعه تاکستان و بازدید از دفتر ایشان ضمن محکومیت اقدامات خرابکارانه بیان داشت: مردم به لحاظ اقتصادی دارای مشکلات هستند و تنگناهای اقتصادی وجود دارد که لازم است پیگیری شود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته مبنی بر اینکه به مسئولان عرض می کنم که این حضور مردمی در بیست ‌و دوّم بهمن را به حساب گلایه نداشتن آنها از فعالیت های مسئولان به حساب نیاورید، ادامه داد: همانطور که ایشان فرمودند بسیاری از موضوعاتی که در کشور می گذرد مردم از آن گله‌ مند هستند و با تبعیض میانه‌ای ندارند؛ آنها هرجا تبعیض ببینند، احساس ناراحتی و رنج کرده و هرجا کم‌کاری و  بی‌اعتنائی به مشکلات ببینند، گلایه می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: جنگ اقتصادی دشمن در همین سمت و سو حرکت می کند، به عبارت دیگر دشمن تلاش می کند تا با تحریم و ایجاد هزینه برای نظام اسلامی، حلقه تحریم اقتصادی را تنگ تر و سفره مردم را کوچک تر کند تا مردم را در مقابل نظام قرار دهد.

مؤمنی افزود: خط اعتراض مردم روشن بوده و خط نفاق و اغتشاش نیز روشن است و مردم از این جریان ضد انقلابی که منافع اشخاص و عمومی را به آتش می کشد، ابراز انزجار کرده و می کنند.

در ادامه مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با حضور در اداره کمیته امداد شهرستان تاکستان با تقدیر از همکاران امدادگر که در حفاظت از این ساختمان در برابر حمله اراذل و اوباش تلاش کردند، از نیروهای مردمی نیز که در جریان جلوگیری از حمله به این ساختمان تلاش کردند، تقدیر و از تعدادی از ساختمان های کمیته امداد در برخی نقاط این استان بازدید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.