قزوین- استاندار قزوین در دیدار با اعضای هیأت مدیره نظام پرستاری استان قزوین به حمایت و احقاق حق پرستاران تأکید کرد و اظهار داشت: باید تمام مشکلات آنها را حل کرد تا جامعه از پرستاران پرتلاش یهره مند شود.

احقاق حقوق پرستاران، جامعه سالم تری را به همراه دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اعضای هیأت مدیره نظام پرستاری استان قزوین صبح روز دوشنبه با استاندار قزوین دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار که جمعی از اعضای هیأت مدیره نظام پرستاری استان قزوین حضور داشتند، به موضوعات مشکلات و مسائل نظام پرستاری اشاره شد.

استاندار قزوین در این دیدار  پرستاران را یکی از اقشار پرتلاش و ایثارگر جامعه عنوان کرد.

عبدالمحمدزاهدی به حمایت مسؤولان از نظام پرستاری تأکید کرد و گفت: شغل پرستاری جزو شغل های پرمشقت و سخت است که اهمیت ویژه ای را در جامعه به خود اختصاص می دهد.

به گفته وی، ایجاد توان لازم با استفاده از راهکارها و اقدامات مناسب از جمله راه های رفع نقص تبعیض درآمد پرستاران بخش خصوصی و دولتی است.

استاندار قزوین یادآور شد: فعالیت پرستاران بسیار سخت و سنگین است که نمی شود روی آن قیمت گذاری کرد با این وجود مشکلاتی همچون کمبود پرستار در بیمارستان ها یکی از مهم ترین مشکلات نظام سلامت است که باید مرتفع شود.

زاهدی تصریح کرد: کمبود پرستار در بیمارستان ها با فشار مضاعف بر روی نیروهای موجود پرستاری بر نحوه خدمات دهی به مردم در بیمارستان ها تأثیر منفی می گذارد.

وی فوریت های پزشکی را به عنوان بخشی از جامعه سلامت عنوان و خاطرنشان کرد: کارکنان شاغل در فوریت های پزشکی مشکلاتی از جمله کمبود منابع مالی و تفسیرهای متفاوت از قانون را به خود اختصاص می دهند.

استاندار قزوین به حمایت و احقاق حق پرستاران تأکید کرد و اظهار داشت: باید تمام مشکلات آنها را حل کرد تا جامعه از پرستاران پرتلاش یهره مند شود.

در پایان این دیدار، اعضای هیأت مدیره نظام پرستاری استان قزوین به ارائه مشکلات، دغدغه ها و مسائل نظام پرستاری پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.