یزد- سرپرست پلیس آگاهی استان یزد گفت: سارق سابقه دار که دست به ۲۰ فقره سرقت منزل در شهر یزد زده بود توسط ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان یزد شناسایی و دستگیر شد.

سارق به ۲۰ فقره سرقت منزل در شهر یزد اعتراف کرد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمدرضاحناساب با بیان این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهر یزد ماموران پلیس اقدامات خود را در زمینه شناسایی سارق یا سارقان این سرقت ها آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از انجام تحقیقات لازم متوجه شدند متهم که از سارقان حرفه ای و سابقه دار می باشد پس از انجام این سرقت ها در یک منزل در شهر یزد مخفی شده است.

سرهنگ حناساب ضمن اشاره به هماهنگی قضائی و اخذ مجوز بازرسی گفت: ماموران پلیس آگاهی در یک عملیات ضربتی، متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

سرپرست پلیس آگاهی استان تصریح کرد: متهم در بازجویی های پلیسی ابتدا منکر هرگونه سرقتی شد اما با قرار گرفتن در برابر شواهد و ادله پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۲۰ فقره سرقت منزل در شهر یزد اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد افزود: مبارزه با سرقت از اولویت های اصلی پلیس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.