کرج- رییس هیئت اسکیت استان البرز پس از کسب رای اعتماد اعضای مجمع انتخابات گفت: تلاش می کنیم در بازی های آسیایی سال آینده در تیم ملی نماینده داشته باشیم.

اسکیت بازان البرزی به بازی های آسیایی می روند

محمود فرهنگ رنجبر در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: مجمع انتخابات ریاست هیئت اسکیت البرز صبح امروز دوشنبه با حضور رییس فدراسیون برگزار شد و مسئولیت این رشته ورزشی برای ۴ سال به اینجانب واگذار شد.

وی افزود: خوشبختانه در ماه های اخیر و پس از واگذاری سرپرستی این هیئت ورزشی شناخت خوبی از ظرفیت های این ورزش در البرز حاصل شده و از این پس تلاش میکنیم با برنامه ریزی بهتر حرکت کنیم.

فرهنگ رنجبر با اشاره به جایگاه خوب اسکیت در نزد خانواده ها گفت: این ورزش در بعدهای تفریحی، همگانی و قهرمانی دارای ظرفیت های زیادی است و باید برای همه آنها برنامه ریزی داشت.

رییس جدید هیئت اسکیت استان البرز توسعه زیرساخت ها، راه اندازی لیگ استانی و افزایش نیروهای متخصص را از اهداف خود عنوان کرد و گفت: در برنامه های پیش رو موضوع توسعه اسکیت در شهرستان های البرز نیز با جدیت دنبال خواهد شد.

وی به راهیابی ۵ اسکیت باز البرزی به اردوی تیم ملی سرعت اشاره کرد و گفت : در صورت حمایت فدراسیون اسکیت این ظرفیت وجود دارد تا البرز در مسابقات مهم پیش رو به خصوص بازی های آسیایی نماینده داشته باشد.

به گزارش قدس آنلاین درمجمع انتخابات ریاست هیئت اسکیت استان البرز محمود فرهنگ رنجبر به عنوان تک کاندیدای احراز این مسئولیت با کسب آرای کامل برای ۴ سال به عنوان رییس هیئت اسکیت البرز انتخاب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.