کرج- سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج با بیان اینکه بیش از ۱۰ دستگاه دوربین نظارتی ثبت تخلف در سطح شهر نصب شده است، گفت: به زودی سامانه اطلاع رسانی پیامک تخلف با همکاری پلیس راهور در این کلانشهر راه اندازی می شود.

سامانه پیامکی تخلف رانندگی در کرج راه اندازی می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمد حاجی جعفری اظهار کرد: در یک ماه گذشته، با استقرار عوامل پلیس راهور در مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج، بیش از ۷ هزار تخلف رانندگی توسط دوربین های نظارتی ثبت شده است و متخلفان از سوی پلیس اعمال قانون شده اند.

سرپرست مرکز کنترل ترافیک افزود: ۵۴ دستگاه دوربین نظارتی در نقاط حساس و پرترافیک شهر نصب شده اند و در یک ماه گذشته سال جاری نیز، ۸ دستگاه دوربین نظارت تصویری با قابلیت تصویربرداری ۳۶۰ درجه به مجموعه دوربین های نظارتی مجموعه افزوده شده است.

حاجی جعفری بیان کرد: پیرو برنامه ریزی های صورت گرفته، دوربین نظارتی ثبت تخلفات رانندگی تا آخر دی ماه سال ۹۶ به تعداد ۶۰ دستگاه می رسند و محدوده های بیشتری در سطح شهر را پوشش می دهند.

این مسئول خاطر نشان کرد: سامانه اطلاع رسانی پیامک تخلف، در روزهای آینده راه اندازی می شود و سازوکار اجرایی آن با همکاری پلیس راهور در حال انجام می باشد.

وی یادآورشد: شهروندان برای اطلاع از جرائم خود می توانند از طریق سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ و یا سایت www.rahvar۱۲۰.ir استعلام لازم را به دست آورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.