در جلسه طولانی سرمربی با مدیرعامل استقلال تصمیماتی گرفته شد که به زودی باعث جدایی دو بازیکن از جمع آبی پوشان می شود.

جزئیاتی از جلسه مدیرعامل و سرمربی استقلال/ شهباززاده و جباری در آستانه جدایی از آبی پوشان

به گزارش قدس آنلاین، نشست ۶ ساعته وینفرد شفر و سید رضا افتخاری شب گذشته پیرامون مسائل مختلف برگزار شد و طی آن سرمربی آلمانی باز هم روی خواسته‌های خود از مدیریت این باشگاه تاکید کرد.

شفر که از مدت‌ها قبل خواستار مهاجم خارجی شده بود پس از منتفی شدن حضور گزینه اولش در استقلال دست روی دو بازیکن دیگر گذاشت و اعلام کرد حتما در ادامه راه باید به تیمش مهاجم اضافه کند. از سوی دیگر استقلال در فهرست خود جای خالی ندارد و حتما برای اضافه کردن بازیکن جدید باید نام یکی دو نفر دیگر را از فهرست خود خارج کند. سرمربی آلمانی استقلال که به خوبی می‌داند سرنوشت مجتبی جباری مدت‌ها است با این باشگاه مشخص نشده و فعلا هم نمی‌تواند روی بازیکنی که مدت‌ها است با تیمش تمرین ندارد حساب کند، دیگر روی جباری حساب نکرده و منتظر تصمیم مسئولان استقلال برای این بازیکن است.این در حالی است که جباری در کمیته تعیین وضعیت از استقلال شکایت کرده و پرونده این بازیکن همچنان در جریان است.

از طرفی سجاد شهباززاده در این مدت رضایت شفر را جلب نکرده و شفر تصمیم دارد به جای وی نام مهاجم خارجی مد نظرش را وارد لیست استقلال کند.به این ترتیب استقلال در ادامه راه به احتمال فراوان با شهباززاده جباری قطع همکاری خواهد کرد. طی روزهای اخیر چند بازیکن جوان این تیم مثل عظیم گوک هم از جمع آبی پوشان جدا شده‌اند.

بحث دیگر جلسه روز گذشته شفر به حضور دستیار جامائیکایی وی بر می‌گشت که مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند پیگیر حضور این مربی در ایران هستند. به احتمال فراوان کولی طی چند روز آینده وارد ایران خواهد شد و البته ساناک مربی اهل چک روی تیم‌های پایه باشگاه استقلال نظارت ویژه‌تری خواهد داشت.

به گزارش فارس، پندار توفیقی روز گذشته در گفت‌وگو با رادیو تهران اعلام کرد که قرار است چند بازیکن دیگر از استقلال جدا شوند که طی روزهای آینده اسامی آنها اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.