اهواز _فرماندار اهواز با اشاره به بازداشت برخی حاضران در آشوب‌های اخیر، گفت: بسیاری از بازداشت‌شده‌ها آزادشده‌اند و در حال بررسی وضعیت مابقی افراد هستیم.

بسیاری از بازداشت‌شدگان حوادث اخیر در اهواز آزاد شده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، بی‌الله خون میرزائی در رابطه با خسارت‌های به وجود آمده ناشی از آشوب‌های اخیر، اظهار کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه برآوردی از خسارت‌های به وجود آمده ندارم، برای رسیدن به برآورد دقیق از خسارت‌های پیش‌آمده مدیران شعب بانک‌ها باید میزان خسارت‌ها را اعلام و در رابطه به خسارت منازل مسکونی باید به جمع‌بندی برسیم.

وی با اشاره به بازداشت برخی حاضران در آشوب‌های اخیر، گفت: بسیاری از بازداشت‌شده‌ها آزادشده‌اند و در حال بررسی وضعیت مابقی افراد هستیم.

فرماندار اهواز افزود: در حال بررسی وضعیت افراد فریب‌خورده، اغتشاشگران، لیدرها و افرادی که مردم را تحریک کرده و اقدام به نشر فراخوان تجمع غیرقانونی کردند همچنین سبب آسیب رساندن به اموال عمومی شدند هستیم.

وی با تأکید بر شناسایی لیدرها و اغتشاشگران آشوب‌های اخیر، بیان کرد: به دلیل محرمانه بودن بسیاری از موضوعات نمی‌توان به آن‌ها پرداخت اما دستگاه قضایی برای صدور حکم بسیاری از بازداشت‌شدگان آشوب‌های اخیر تعیین سطح کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.