بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: باید در آستانه چهل سالگی انقلاب هم برنامه ها باشکوه تر برگزار و هم دستاوردهای انقلاب را بهتر و بیشتر برای جامعه تبیین کنیم.

دستاوردها در آستانه چهل سالگی انقلاب برای مردم تبیین شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی؛ آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، در نخستین نشست ستاد استانی گرامیداشت دهه فجر، برگزاری باشکوه ایام دهه فجر امسال را از دو منظر مهم دانست و گفت: دشمنان به صراحت اعلام کردند که می خواهند شیرینی جشن چهل سالگی انقلاب را در کام ملت تلخ کنند و حتی توطئه چینی هم کردند و دلیل دیگر این است که ۴۰، عدد مقدسی است و نکات ارزشی بسیاری در آن نهفته است لذا باید به این ایام خاص تر توجه کرد.

وی اظهارداشت: باید در آستانه چهل سالگی انقلاب هم برنامه ها باشکوه تر برگزار شود و هم دستاوردهای انقلاب را بهتر و بیشتر برای جامعه تبیین کنیم چراکه پس از گذراندن فراز و نشیب های بسیار در حال حاضر مردم ما دشمن شناس و دوست شناس شده اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه همه باید در گرامیداشت دهه فجر سنگ تمام بگذارند، افزود: دنیا باید بداند ملت ایران و انقلاب اسلامی در طی این سال ها پخته تر شده و بصیرت پیدا کرده است.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه موفقیت های پس از انقلاب برای ما نعمت است و باید قدردان آن باشیم، به سختی ها و مشکلاتی که ممکن است گریبان گیر جامعه شود هم گریزی زد و ادامه داد: انجام هر کار بزرگی همچون فتح قله سخت است و با ناگواری های بسیار همراه است ولی وقتی هدف، بزرگ و ارزشی باشد، سختی ها را راحت تر می شود تحمل کرد.

وی با بیان اینکه در قرآن مجید «نور» به صورت اسم مفرد و «ظلمات» به صورت اسم جمع بیان شده است، گفت: حق و نور همیشه یک چهره دارد در صورتی که باطل و تاریکی هر لحظه با یک رنگ ظاهر می شود لذا آنانی که فطرت خود را حفظ کنند، حق گرا می شوند و افرادی که از فطرت خود دور شوند، به سمت باطل و ظلم گرایش می یابند.

آیت الله یعقوبی، از انقلاب اسلامی به عنوان یوم الله نام برد و با بیان اینکه روزی را یوم الله می خوانیم که خداوند قدرت خود را چنان نشان می دهد که حتی قدرت های بزرگ هم غافلگیر شده و شکست می خورند، اظهارداشت: دو ویژگی شکوری و صبوری اگر باقی بماند، یوم الله نیز ماندگار می شود.

وی با تأکید بر اینکه ما باید همواره روحیه صبوری و شکوری جامعه را حفظ و تقویت کنیم و نعمت ها را شناخته و قدردان نعمات باشیم، افزود: ولایت، یکی از نعمت های انقلاب است که ما باید همواره شکرگزار آن باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه ایران اسلامی زمانی به حساب نمی آمد و هیچ قدرتی نداشت ولی امروز ما استخوان در گلوی استکبار شده ایم، گفت: امروز ما در همه تصمیم گیری های منطقه ای و جهانی به یک ابر قدرت تبدیل شده ایم که هرچند دشمن این مهم را قبول ندارد ولی حقیقت این موضوع بر همگان روشن است.

وی با بیان اینکه ملت ایران برای پیروزی انقلاب مراحل تخریب نظام طاغوت، تاسیس، تثبیت و تداوم انقلاب را پشت سر گذاشته، تصریح کرد: امروز در مرحله تمدن سازی دینی هستیم و با پختگی که به دست آورده ایم باید دنیا را متوجه انقلاب کرده و انقلاب را صادر کنیم.

وی در پایان بر همکاری همه نهادها و مسئولان در برگزاری هرچه مطلوب تر برنامه های دهه فجر و همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان مسئول ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب تأکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.