مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از صحبتهای سرمربی پرسپولیس، گفت: برانکو نباید آن صحبتها را درباره سرور جباروف مطرح می کرد.

کار برانکو اشتباه بود/ در ترکمنستان میزبان الهلال هستیم/ به نکونام گفتم صدایت می‌کنیم!

به گزارش قدس آنلاین، سیدرضا افتخاری پس از جلسه انضباطی جباروف گفت: رسانه ها در خصوص رای جباروف بزرگنمایی کردند و موضوع را خیلی بد انعکاس دادند.  توضیحاتی در خصوص حرکت جباروف در حین بازی به مسئولین کمیته انضباطی ارائه دادیم و جباروف هم تاکید کرد قصد این را نداشته که خطای سنگینی روی بازیکن تیم حریف انجام دهد چرا که زمانی که جباروف در حین بازی هنگام فرود آمدن از زمین به پشت پای بازیکن حریف برخورد کرد که موجب خطای شدید شد. فیلم بازی را هم مشاهده کردند حالا باید منتظر جواب مسئولین کمیته انضباطی باشیم چرا که ما توضیحات‌مان را ارائه دادیم. 

*  کار برانکو اشتباه بود

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا فشارهای برانکو باعث شد تا این اتفاق صورت بگیرد و کمیته انضباطی در خصوص جباروف تصمیم می‌گیرد یا خیر، گفت:‌من صحبت‌های برانکو را شنیدم. باید بگویم کارشان اشتباه بود. البته گوش ما از این حرف‌ها پر است. نباید باشگاه پرسپولیس، کادر فنی یا بازیکنی اسم بازیکن ما را به زبان می‌آورد. مطمئنا با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت خواهم کرد. امیدوارم دیگر از این بحث‌ها شاهد نباشیم چرا که ما نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم. طرفداران پرشوری داریم. باید با قدرت در مسابقاتی که در پیش رو داریم ظاهر شویم، نباید ذهن بازیکنان درگیر حواشی شود. 

* استقلال هنوز صد درصد آماده نیست

افتخاری در ادامه در خصوص شرایط استقلال گفت:‌در حال حاضر به دنبال این هستیم تا مهاجم مدنظر شفر را جذب کنیم. ظرف امروز و فردا دستیار سرمربی استقلال به تیم اضافه می‌شود. من قبلا هم در مصاحبه‌هایم گفتم هنوز استقلال صد در صد آماده نیست. چرا که باید بیشتر تلاش کنیم. نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم. مطمئنا در ادامه استقلال جزو تیم‌های پرقدرت لیگ خواهد بود و می‌تواند مدعی باشد.

* تراکتورسازی و ذوب‌آهن شهباززاده را می‌خواهند

وی در مورد وضعیت شهباززاده گفت: این بازیکن دو درخواست  کتبی از ذوب‌آهن و تراکتورسازی دارد. من به شفر این موضوع را اعلام کردم که او را می‌خواهند. شفر هم فرصت خواست تا تصمیم بگیرد. قرار است در این مورد صحبت کند و امشب رسما اعلام خواهد کرد.

* دستیاران شفر باید در حد مربیان داخلی حقوق بگیرند

مدیرعامل استقلال در مورد دستیاران شفر گفت: در دبی که صحبت کردیم این موضوع وجود داشت که می‌تواند دستیاران مورد نظر خود را بیاورد اما باید قیمت‌ها مناسب و حقوق آنها در حد مربیان داخلی باشد. 

* تاثیر حضور پسر شفر را می‌توانید از بچه های تیم بپرسید

وی در مورد اینکه آیا حضور پسر او در تمرینات تاثیری داشته یا خیر، گفت: خیلی تاثیر داشت و این موضوع را می‌توانید از بچه‌های تیم بپرسید. مربی جامائیکایی هم خوب است. به هر حال کادر فنی و مربیان مورد نظر سرمربی باید کامل باشد تا شفر بتواند برنامه‌هایش را پیاده کند. کادر کامل شود مطمئنا تیم هم نتیجه بهتری ‌می‌گیرد البته استقلال در حال حاضر از نظر تاکتیکی خیلی خوب کار می‌کند. روز گذشته هم ۷ ساعت با او جلسه داشتیم. چند بازیکن را دیدیم که در نهایت یکی از آنها مورد پسند قرار گرفت و اگر باشگاهش رضایتنامه بدهد جذبش می‌کنیم.

* تیم نتیجه بگیرد که هیچ وگرنه خودمان پسرش را باز می‌گردانیم

افتخاری در مورد اینکه آیا پسر شفر تخصص دارد یا خیر، گفت: بله او آنالیزور است و همه بازی‌ها را می‌بیند و به پدرش گزارش می‌دهد. چون شفر خودش وقت نمی‌کند تک تک بازی‌ها را ببیند. به هر حال او هم پسرش هست و همه جا با او بوده است. اگر تیم نتیجه بهتری بگیرد که هیچ اگرنه خودمان پسر او را بازمی‌گردانیم. 

* با نکونام صحبت کردم و گفتم زمانش برسد صدایش می‌کنیم!

وی در مورد اینکه نکونام گفته است افتخاری جواب تلفن ما را نمی‌دهد و به AFC شکایت خواهم کرد، گفت: نکونام تلفنی با من صحبت کرد و مطالباتش را با من مطرح کرد. گفتم صبر کنید و زمانش که رسید شما را صدا می‌کنیم تا صحبت کنیم. چون تعداد زیاد است اینطور نیست که به فلان بازیکن بگوییم بیاید و به نکونام نگفته باشیم. قبل از اینکه اسمی بیاید من از ۲ سال پیش شروع به تسویه بدهی‌ها کرده بودم. تلاش می‌کنم تا بدهی‌ها را پاک کنم. تمام وقت ما را اینها گرفته و هنوز کار اصلی‌مان شروع نشده است. مطمئنا اگر کار اصلی‌مان شروع شود می‌بینیم که نتایج‌مان چقدر خوب خواهد شد. 

* در ترکمنستان میزبان الهلال هستیم
مدیرعامل استقلال در مورد اینکه حریف عربستانی این تیم در آسیا کویت را به عنوان میزبان مسابقاتش انتخاب کرده است، گفت: ما خودمان هم گفتیم باید ایران باشد و اگر تحت هر شرایطی نتوانستیم در ایران میزبانی کنیم ترکمنستان را پیشنهاد دادیم.اخیرا هم گفتم به AFC نامه بزنند و رسما این موضوع را اعلام کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.