وزیر امور خارجه گفت: اعتراضات مردم را باید به گوش جان بشنویم؛ همین مردمی که از خشونت و برهم زدن کشور خود را جدا می‌کنند و هیچ وقت در کنار خشونت نمی‌ایستند.

به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد ظریف امروز در مراسم دومین اهدای نشان و تندیس امین‌الضرب به مناسب یکصد و سی‌چهارمین سالگرد تاسیس اتاق بازرگانی تهران در تالار وحدت  اظهار کرد: هر چه داریم از مردم و امنیت کشور است؛ به خاطر این مردم تنها کشور آرام و امن در منطقه هستیم.

وی افزود: اعتراضات مردم را باید به گوش جان بشنویم، همین مردمی که از خشونت و برهم زدن کشور خود را جدا می‌کنند و هیچ وقت در کنار خشونت نمی‌ایستند.

ظریف با بیان اینکه مردم و نمایندگان آنها همواره از ما جلوتر بودند ادامه داد: روابط تجاری بازرگانان تنها بخشی از فعالیت آنها به حساب می‌آید و بازرگانان ما همواره پیشگامان انتقال فرهنگ، دیدگاه ایران به سایر کشورها بوده‌اند و حتی دین و آئین ما را به سایر کشورها برده‌اند.

در این مراسم، از ۱۰ نفر از کارآفرینان ایرانی منتخب کشور در کنار محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به خاطر احیای روابط تجاری با سایر کشورها تقدیر به عمل آمد. همچنین از تمبر امین‌الضرب رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.