قزوین_ مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: بهره برداری از راه آهن قزوین – رشت اهمیت بین المللی داشته و باید بتوانیم با رفع مسایل آن، پروژه را در زمان مقرر افتتاح کنیم.

پروژه راه آهن قزوین_ رشت در زمان مقرر به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین، مسعود حق لطفی با اشاره به بازدید خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، مهندس حسن نیا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل
و نقل جاده ای کشور، سرهنگ بیگلری رییس پلیس راه استان و جمعی از مدیران و مسئولان استان قزوین از کیلومتر ۵۵ پروژه احداث راه آهن قزوین – رشت اظهار داشت: اجرای این پل با دهانه ی صد متر از پروژه های شاخص کشور است.

وی افزود: تلاش مجموعه راه و شهرسازی این است که بتواند با ایجاد کمترین زمان انسداد در آزادراه قزوین – رشت قطعات این پل را نصب کند که البته با توجه به وزن حدود ۲۵۰ تن و طول ۷ متری این قطعات کار دشوار و حساس است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با بیان اینکه آزادراه قزوین – رشت از جمله محورهای پرتردد و حساس در کشور است، عنوان کرد: مقرر شد که مشاور پروژه، طرح های خود را برای اجرای پل محل تقاطع راه آهن و آزادراه ظرف روزهای آینده آماده کند تا پس از طرح در کمیته ایمنی راههای استان و شورای ترافیک در خصوص آن تصمیم گیری شود.

حق لطفی یادآور شد: بهره برداری از راه آهن قزوین – رشت اهمیت بین المللی داشته و باید بتوانیم با رفع مسایل آن، پروژه را در زمان مقرر افتتاح کنیم؛ با توجه به حساسیت اجرای پروژه قطعا اختلالاتی در هنگام اجرای پروژه در مدت زمانی محدود به وجود خواهد آمد که از هم میهنان درخواست داریم ضمن همراهی و اطلاع از آخرین وضعیت آزادراه حتما به تابلوها و علایم هشداردهنده ی نصب شده توجه کنند.

گفتنی است دکتر خادمی در این سفر با استانداران قزوین و گیلان نیز جلساتی برگزار کرده و مذاکراتی در این خصوص به انجام رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.