کرمان - رییس کل دادگستری استان کرمان روز دوشنبه در نشست با روسا و دادستان های حوزه های قضائی استان کرمان افزود: هوشیاری و بصیرت و دشمن شناسی ملت شریف ایران فتنه و توطئه را به شکستی مفتضحانه کشاند.

عوامل اصلی ناآرامی های اخیر کرمان شناسایی و دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان،  یدالله موحد تصریح کرد: مردم نجیب استان کرمان مثل همیشه در خنثی سازی و ناکام ماندن این توطئه نقش فوق العاده ای ایفا کردند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: مردم به رغم مشکلاتی که در عرصه های مختلف دارند و در تنگناهایی به سر می برند نه تنها فتنه را همراهی نکردند، بلکه میثاق و پشتیبانی از ولایت امر مسلمین مقام معظم رهبری و وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی، خون شهدا و راه امام خمینی (ره) اعلام داشتند.

وی بیان کرد: کشور ظرف چند روز گذشته یک فتنه و وقایع تلخی را تجربه کرد و ملت ایران یکبار دیگر هوشمندانه فتنه را پشت سر گذاشت.

موحد افزود: در فتنه اخیر عده ای به صورت سازماندهی شده و هدایت شده و برخی از روی غفلت در بستر مطالبات مردمی حضور یافتند و دست به اغتشاش و آسیب زدند.

وی گفت: هدف این تحریکات توهین و هتاکی به مقدس ترین ارزش های دینی-سیاسی و ملی ملت شریف ایران بود و هنجار شکنی و ساختارشکنی را شیوه خود قرار دادند و شعارهایی نظیر نه اسلام ، نه قران، نه غزه نه لبنان سر دادند و حسینیه ها که قران و مفاتیح در آن بود را به آتش کشیدند، اموال عمومی را تخریب و به آتش کشیدند، انسان های بی گناه را کشتند و پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران را به آتش کشیدند.

وی تصریح کرد: کارکنان قضائی سراسر استان، بخصوص دادستان ها در کنار نیروهای انتظامی و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی در کوتاهترین زمان ممکن با تدبیر و هوشمندانه بر اوضاع استان مسلط شدند.

موحد با اشاره به اینکه کرمان یکی از بهترین استان ها به لحاظ عملکرد در حوادث اخیر بود تصریح کرد: اقدامات انجام شده موجب تنگ شدن عرصه بر فتنه گران شد و اجازه هر گونه تحرکی از آنها سلب شد.

رئیس شورای قضائی استان کرمان تاکید کرد: یک نکته را نباید فراموش کرد و آن این است که پایان این آشوب ها و اقدامات مخرب پایان فتنه و توطئه نیست.

وی با بیان اینکه راهبرد جدید معاندان به نظام ضربه به اتحاد و یکدلی و بهره برداری از نارضایتی های عمومی است گفت: امروز بیش از گذشته دشمنان این ملت دست به دست یکدیگر داده و با بکارگیری تمام ابزارها و امکانات و توان لجستیکی خود و تعریف راهبردهای جدید و کنار گذاردن تمام اختلاف های خود مقابله با ملت ایران در اولویت کار خود قرار دادند ومترصد فرصت هستند.

موحد افزود: ضرورت دارد مدیران قضائی در حوزه ماموریتی خود با تسلط و اشرف بر اوضاع و کنترل هوشمندانه،تحرکات را دنبال نمایند ویقینا اقدامات بهنگام وپیشگیرانه فرصت تحریکات موذیانه را از دشمن خواهد گرفت.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: اعتماد عمومی سرمایه اصلی انقلاب و نظام است و در آسیب دیدن این اعتماد و تنگناها و تضییقاتی که امروز مبتلابه مردم است همه سهیم اند.

وی بیان کرد: فرافکنی، پاس دادن مردم و مشکلاتشان به یکدیگر عین بی تدبیری است همه مدیرانی که بر کشتی این نظام نشسته اند در هر جایگاهی باید مسئولیت خود را بپذیرند زیرا مردم تفکیک نمی کنند و همه را در مشکلاتشان دخیل می دانند.

وی گفت: مشکلاتی نظیر فساد،بیکاری و دشواری های اقتصادی مردم را رنج می دهد و باید با خدمت سریع و به موقع به مردم به مقابله با دشمنان این ملت رفت ودر وضعیت کنونی فرصت غفلت و آزمون و خطا نداریم، دشمنان در کمین نشسته اند و باید بیدار باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.