معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت مجتبی جباری گفت: منتظر حکم کمیته تعیین وضعیت برای جباری هستیم و امیدواریم او در کمال احترام از استقلال جدا شود.

توفیقی: منتظر حکم کمیته تعیین وضعیت درباره جباری هستیم/ شفر مخالف جدایی نورافکن است

به گزارش قدس آنلاین، پندار توفیقی در خصوص اینکه آیا صحت دارد باشگاه استقلال کشور ترکمنستان را برای میزبانی از تیم های عربستانی انتخاب کرده است گفت: این پیشنهاد سال گذشته ما بود و روی آن تاکید داریم. با توجه به شرایط موجود تصمیم داریم در این کشورهای از تیم عربستانی میزبانی کنیم اما اگر این امکان وجود نداشته باشد ناچاریم در عمان به مصاف تیم های عربستانی برویم.

وی در خصوص اینکه آیا سجاد شهباززاده از استقلال جدا می شود گفت: شهباززاده از تیم های تراکتورسازی و ذوب آهن پیشنهاد دارد و در این خصوص شخص آقای شفر تصمیم می گیرند. طبعا ما برای اضافه کردن یک مهاجم هدف باید از لیست‌مان بازیکن خارج کنیم ولی باید نظر نهایی شفر را بشنویم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص پیشنهاداتی که امید نورافکن از اروپا دارد گفت: این بازیکن پیشنهاداتی دارد اما شفر با جدایی وی مخالفت کرده است. او اعلام کرده با توجه به حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به همه بازیکنانش نیاز دارد ولی باز هم در این خصوص اگر نظرش تغییر کند باشگاه با بررسی همه جوانب تصمیم لام زا اتخاذ خواهد کرد.

توفیقی در خصوص زمان حضور دستیار جدید شفر در ایران گفت: حضور میگوئل کولی در استقلال قطعی شده و طی یکی دو روز آینده این مربی در تهران حاضر خواهد شد و به تیم فنی شفر اضافه می شود.

وی در پایان در خصوص اینکه سرانجام تکلیف جباری چه شد گفت: جباری بازیکنی است که با ما قرارداد دارد و یک قرارداد میان ما و این بازیکن منعقد شده است. هدف ما هم این است که احترام جباری که بازیکن بزرگی است حفظ شده و این بازیکن با احترام از استقلال جدا شود. منتظر حکم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون هستیم تا در نهایت در این مورد هم به جمع بندی برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.