نمین- معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتدار امروز ایران را مرهون خون شهدا و جانبازی ایثارگران دانست.

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدرضا نقدی شامگاه دوشنبه در مراسم یادواره ملی شهدای روستای نیارق استان اردبیل تصریح کرد: به مدت ۴۰ سال است که استکبار جهانی امنیت و آرامش ایران را نشانه گرفته اما به پاس خون شهدا امروز اقتدار ایران مثال‌زدنی است.

وی افزود: عزت، اقتدار، امنیت و پیشرفت کشور مرهون خون شهدا است و با وجود تمامی ترفندهای دشمن به پاس ایثارگری رزمندگان و شهدا تا به امروز عزت و اقتدار خود را در منطقه و در دنیا حفظ کردیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید به اینکه امروز ایران اسلامی در مقابل زور و تجاوز استکبار جهانی ایستاده است، ادامه داد: منش جمهوری اسلامی الگوی سایر کشورهای منطقه شده و جوانان انقلابی با تکیه بر این الگوی رفتاری تسلیم طاغوت نمی‌شوند.

نقدی با بیان اینکه امروز در عراق، سوریه، لبنان و فلسطین پیام انقلاب اسلامی طنین‌انداز شده است، متذکر شد: به خواست خداوند و با رهبری امام راحل ما توانستیم بر ظلم شاه پهلوی پایان دهیم  و ولایت‌فقیه را جایگزین نظام دیکتاتوری در ایران ساختیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یادگار تلاش ایثارگرانه شهدایی است که برخی حتی شکل‌گیری حکومت اسلامی را ندیدند، تصریح کرد: امروز نیز همچنان پرچم ایران اسلامی برافراشته بوده و ایران در مقابل استکبار جهانی ایستاده است؛ بطوریکه هیچ‌گاه خون شهدا پایمال نخواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید به اینکه شهدا به معنی واقعی کلمه آزادی را برای این ملت به ارمغان آورده‌اند، متذکر شد: در ادامه نیز تبعیت از ولایت‌فقیه چراغ راهنمای بوده و ولایت‌فقیه مدافع حقوق مردم است.

نقدی با اشاره به تداوم دشمنی استکبار در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی اشاره کرد و بیان داشت: در شرایط کنونی نیز استکبار جهانی امنیت منطقه را نشانه رفت و بعد از مأیوس شدن جنگ اقتصادی و تحریم به دنبال بر هم زدن آرامش کشور است.

وی افزود: با وجود تمامی ترفندها ایران سیلی‌های محکمی بر دهان آمریکا زده است و نخستین شکست آمریکا در نابودی داعش محقق شد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم در مقابل تروریست‌ها و داعش ایستادند، ادامه داد: نابودی داعش که با حمایت آمریکا به دنبال کشتار امت اسلامی بود، ضربه سنگینی برای آمریکا است.

نقدی سیلی دوم را شکست نقشه‌های شوم آمریکا در موضوع استقلال کردستان عراق دانست  افزود: در ادامه نیز در ربوده شدن نخست‌وزیر لبنان و ماجراهای استعفای نمایشی، جمهوری اسلامی با هوشیاری و آگاهی نقشه‌های شوم آمریکا را بر ملا کرد.

وی با بیان اینکه نقشه‌های آمریکا و صهیونیسم برای ضربه زدن به جهان اسلام تضعیف شده است، اضافه کرد: تمامی اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با استکبار تا نابودی کامل آن در منطقه و بازگشت ثبات و امنیت ادامه خواهد یافت.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.