یزد - رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردکان گفت: درسال ۹۵ بیش از ۴ونیم میلیارد ریال انواع تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغالزایی ۲۹۵ نفر از افراد جامعه هدف بهزیستی شهرستان اردکان پرداخت شده است.

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی اردکان

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، دکتر  ولی عضدزاده در گفتگو با خبرنگار ما  با اشاره به اقدامات بهزیستی در راستای اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان زیر پوشش بهزیستی و تلاش برای خودکفایی آن‌ها، اظهار داشت : درسال  ۹۵ بیش از ۴ونیم میلیارد ریال و در ۶ ماهه اول سال جاری  ۷ میلیارد ریال انواع تسهیلات قرض الحسنه خود اشتغالی ؛ مشاغل خانگی و کارفرمایی برای اشتغالزایی  ۲۹۵ نفر از افراد جامعه هدف بهزیستی شهرستان اردکان پرداخت شده است.

وی سود تسهیلات اعطایی را ۴ درصد عنوان نمود و افزود : در این راستا برای مشاغل خانگی تا سقف ۵ میلیون تومان و برای طرح های کسب و کار خرد و خود اشتغالی تا سقف ۲۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود.

این مسؤول تصریح کرد : عمده ترین هدف و آرمان سازمان بهزیستی ، توانمندسازی جامعه هدف و کمک به استقلال اقتصادی آنان است  که این امر به نوبه خود منجر به کشف و تقویت استعدادها همراه با حفظ شان و کرامت انسانی آنان خواهد شد.

عضدزاده افزود : بازتوانی و توانمندسازی افراد و خانواده های نیازمند ، معلولان و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش از اهداف و خط مشی های متعالی این سازمان می باشد.

وی در پایان از کارفرمایان و دست اندرکاران واحدهای تولیدی و صنایع شهرستان که بیشترین همکاری را با این اداره در ایجاد اشتغال پایا و مولد جامعه هدف بهزیستی دارند تقدیر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.