یزد- معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: حضور با عظمت و پر شکوه مردم یزد در راهپیمایی، تجدید بیعت با آرمان های نظام اسلامی، بی بدیل، با عظمت و پرشکوه بود که این نشان از بصیرت مردم انقلابی دارالعباده دارد.

مردم یزد در تجدید بیعت با آرمان های نظام اسلامی سنگ تمام گذاشتند

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا عرشیان اظهار داشت: اگرچه در اغتشاشات اخیر استان یزد درگیری زیادی وجود نداشت، اما شور انقلابی و بصیرت مردم همیشه در صحنه استان دارالعباده یزد، جواب دندان شکنی به معاندان و دشمنان این مرز و بوم داد.

وی تصریح کرد: حساب افراد معترض به گرانی و برخی مشکلات داخلی با کسانی که کل نظام را زیر سئوال می برند و امنیت مردم را به هم می زنند و به اموال عمومی و خصوصی تعرض می کنند جداست و هرگز مردم مماشات با برهم زنندگان نظم و امنیت را نمی پذیرند.

این مقام قضایی با اشاره به ذوق زدگی دشمنان قسم خورده انقلاب در حوادث اخیر، اظهار داشت: وقتی به مقدسات و اعتقادات مردم توهین می شود و عده ای با فرصت طلبی در پی تحقق مقاصد شوم خود هستند، تنها عاملی که غائله را جمع می کند و لبخند را بر چهره دشمن می خشکاند، بصیرت و شعور بالای مردم انقلابی و حضور در صحنه و پاسخ دادن به اراجیف دشمنان نظام اسلامی است.

وی گفت: در فتنه اخیر، خط فکری و پشتیبانی عبری، عربی و امریکایی کاملا مشهود بود که به فضل الهی در نطفه خنثی و نقشه های بدخواهان را ناکام گذاشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.