قزوین_ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: رصد رعایت عدالت جنسیتی از طریق اداره کل امور بانوان استانداری قزوین پیگیری خواهد شد و انتظار می رود رسانه ها اطلاع رسانی لازم را حتما در این زمینه داشته باشند. 

رصد رعایت عدالت جنسیتی در امور بانوان قزوین پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، معصومه مرادیان صبح روز سه شنبه در نخستین جلسه کمیته رسانه که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: حضور پررنگ اصحاب رسانه ما را در دستیابی به اهداف حوزه یاری می کند و رسانه صدای گویای تمام اقشار جامعه است.

وی به جایگاه رسانه در جامعه و استان قزوین پرداخت و افزود: کمیته رسانه در این استان با دو هدف شناسایی مسائل و مشکلات حوزه بانوان و شناسایی و رفع مسائل و مشکلات آنها تشکیل شده است که موضوع جمع آوری بانک اطلاعات بانوان رسانه و توجه مسائل و مشکلات آنان باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین بیان کرد: رصد رعایت عدالت جنسیتی از طریق اداره کل امور بانوان استانداری قزوین پیگیری خواهد شد و انتظار می رود رسانه ها اطلاع رسانی لازم را حتما در این زمینه داشته باشند. 

مرادیان یادآور شد: پیگیری طرح تشکیل انجمن روزنامه نگاران زن از سایر اقدامات پیش بینی شده در کمیته رسانه استان قزوین است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.