بجنورد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی گفت: تسهیل در انجام امور مرتبط با جذب سرمایه گذاران باید مزیت اصلی خراسان شمالی برای جذب سرمایه باشد.

تسهیل فرایندهای اداری برای حضور سرمایه گذار

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمود دلپسند در نشست ستاد سرمایه گذاری استان اظهار داشت: امروز پرداخت تسهیلات و بهره مندی از معافیت های مالیاتی در تمامی نقاط کشور متناسب با وضعیت هر منطقه وجود دارد و بنابراین به عنوان عامل مشوقی و انگیزشی در حضور سرمایه گذاران در استان موضوع جدی نخواهد بود.

وی افزود: مثبت نگری و تسهیل در انجام فرآیند امور مرتبط باید اصلی ترین مزیت استان باشد بنابراین تمامی مسئولان مرتبط با موضوع باید پاسخگویی به سرمایه گذاران در کوتاهترین زمان ممکن را مد نظر قرار دهند و البته این پاسخگویی همیشه هم به معنای پاسخ مثبت دادن به درخواست آنان نیست.

وی ادامه داد: مدیران حوزه های مختلف به دلیل اشراف بیشتر به موضوعات و دستورالعمل های موجود می توانند راهکارهای برون رفت از مشکلات را به سرمایه گذاران ارائه دهند و در این مسیر باید از قدرت ریسک مدیریتی خود نیز بهره مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: ریسک پذیری بخشی از ذات مدیریت است که باید مدیران ما از آن بهره مند شوند و تاکید دارم تا زمانی که سوء نیت یا اجحاف در حقوق مردم اتفاق نیفتد، خرده ای بر این مدیران وارد نیست و بنابراین از تمامی ابزارهای مدیریتی خود برای حل مشکلات بهره مند شوید.

دلپسند گفت: خروجی تصمیمات این نشست ها باید اجرای عین مصوبات باشد تا اثرگذاری آن در جامعه نمایان و منجر به هم افزایی شود.

در این نشست مشکلات چند سرمایه گذار در استان، مطرح و درباره آن ها تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.