خرم‎آباد- نماینده ولی فقیه در استان گفت: قلعه فلک الافلاک خرم‎آباد گنجینه‎ ثروت استان است و باید از این ظرفیت بزرگ استفاده کرد.

قلعه‎ فلک‎الافلاک گنجینه‎ ثروت لرستان است

به گزارش خبرنگار قدس‎آنلاین- حجت ‏الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی که با دعوت کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان در جمع کارکنان این اداره کل حضور یافت، پس از اقامه نماز ظهر و جلسه تفسیر قرآن به ظرفیت های بزرگ تاریخی و گردشگری استان اشاره کرد و گفت: باید با فراهم کردن زیرساخت ها، شاهد تحولی عظیم و چشم گیر در رونق گردشگری لرستان باشیم.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: باید وجود طبیعت زیبا و بکر استان از جمله آبشارها، ارتفاعات بکر و دیدنی، پل های تاریخی کم نظیر و چهارفصل بودن لرستان را نعمت خدادادی برشمرد که نمونه آن در هیچ جای کشور و حتی دنیا وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه برای معرفی لرستان باید از نیروهای خوش سلیقه، خوش ذوق و اهل ابتکار و خلاقیت استفاده شود افزود: اگر ظرفیت های استان به نحو مطلوب معرفی شود، رونق تولید و اشتغال در استان را به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی همچنین ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی های مدون و خلاقیت های جدید شاهد افزایش حضور گردشگران به این دیار خواهیم بود و لرستان از معبر گردشگری به یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشور تبدیل خواهد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.