قزوین_ در عصر حاضر هنگامی که شعله‌های جهل وجود کوردلان را محصور کرد و قساوت قلب آنان با جسارت به کلام ناب خداوند نمایان شد باز هم به هندسه الفاظ کلام الله خدشه وارد نشد و نقش هدایت‌گری قرآن و نشانه عجیب اعجازش به اثبات رسید.

 آیاتی از صفحات سوخته قرآن که مؤید حال آشوبگران است

قدس آنلاین_ گروه استانها_ رقیه کشاورز، طی روزهای گذشته شاهد اعتراضات مردمی به علت وضع بد اقتصادی و بیکاری و مشکلات معیشتی بودیم که این اعتراضات در شهرهای مختلف کشور ادامه پیدا کرد و در استان قزوین نیز انجام گرفت اما در این میان عده ای با سیاست دایه مهربانتر از مادر به بهانه همدردی با وضع اقتصادی مردم چهره بر نقاب کشیدند که سهم این افراد جز هدف قرار دادن نظام و سوزاندن پرچم ایران نبود. 

در این میان، اغتشاش‌گران و مخلان امنیت و آرامش و به نوعی دشمنان دین مبین اسلام دست به کار شدند تا از هر راهی به کشور و اعتقادات مردم آسیب بزنند و در این زمینه نه تنها به تخریب اموال عمومی دست زدند و آسیب زیادی به بیت‌المال وارد کردند بلکه با به آتش کشیدن مساجد و اماکن مقدسه که ریشه در اعتقادات دینی دارد سعی کردند کینه‌توزی خود به دین را بیشتر از پیش نمایان کنند و با به آتش کشیدن حوزه علمیه، ساختمان تبلیغات اسلامی و دفتر نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و به دنبال آن آتش کشیدن قرآن کریم، به زعم خود سعی داشتند که به دین اسلام و قرآن آسیب وارد کنند.

در عظمت قرآن همین بس که این کلام الهی همواره هدایت‌گر و ضامن سعادت بشر بوده و در همه اعصار انسان را رهبری کرده و می‌کند و در عصر حاضر هنگامی که شعله‌های جهل وجود کوردلان را محصور کرد و قساوت قلب آنان با جسارت به کلام ناب خداوند نمایان شد باز هم به هندسه الفاظ کلام الله خدشه وارد نشد و باز نقش هدایت‌گری‌ش و نشانه عجیب اعجازش به اثبات رسید.

 در همین روزهای اخیر نقشه شوم دلوادپسان مزدور در قالب اهانت و جسارت به کلام الله مجید نمایان شد و در حرکتی قبیح، سیه‌دلان قرآن مجید را به آتش کشیدند، اما چشمه‌های انوار الهی حتی در اوج خاکستر شدن هم پیام الهی را رسا و در میان هاله‌ای از خاکستر منقش کرد.

ماندگاری قرآن کریم را به زیبایی در آیات این صحیفه آسمانی می توان مشاهده کرد، آنجا که خداوند متعال عنوان می کند: «إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ؛ بی‏ تردید ما این قرآن را به تدریج نازل کرده‏ ایم و قطعا نگهبان آن خواهیم بود. آیه (۹) سوره حجر»؛ با اندکی تأمل در این آیه الهی به راستی می توان دریافت که بدبینان و سیه دلان نمی توانند هیچ آسیبی به صحیفه الهی برسانند.

در لابه لای قرآن سوخته حوزه علمیه شهرستان تاکستان به صفحه ای می خوریم که وصف روز قیامت و شرح حال کافرانی است که تا روز قیامت به این کتاب الهی ایمان نمی آوردند اما بازهم قرآن پاسخ آنها را داده است« اِنّ الساعَتهَ لآتِیَهٌ لّارَیبَ وَ لکِنَّ اَکثَرَالنّاسِ لایُومِنونَ»

ترجمه: البته ساعت قیامت بی هیچ شک می آید و لکن بیشتر مردم( تا ساعت مرگ) به آن ایمان نمی آورند.

در آیات بعدی نیز  ترجمان حال تخریب‌گران و ذلت و خواری آنها است آنجا که در کتاب مقدس قرآن آمده و در تصویر هم گویا است که«وَ قالَ رَبُّکُم ادعونِی اَستَجِب لَکُم اِنَّ الَذینَ یَستَکبِرونَ عَن عِبادَتی سَیَدخُلونَ جَهَنَّمَ داخِرینَ»

ترجمه: و خدای شما فرمود که مرا (با خلوص دل) بخوانید تا دعای شما استجابت کنم و آنان که از دعا و عبادت من سرکشی و اعراض کنند زود با ذلت و خواری وارد دوزخ شوند.

و در آیات بعدی نیز خداوند متعال به روی گردانی بندگان از درگاه معبودی به خوبی اشاره می کند آنجا که در تصاویر قرآن سوخته بیان شده است«ذلِکُمُ اللّهُ رَبُکُم خلِقُ کُلِ شَی ءٍ لآ اِلهَ اَلّا هُوَ فَاَنَّی تُوفَکونَ»

ترجمه: همان خدای پروردگار شما آفریننده همه موجودات عالم است و جز او خدایی نیست پس «ای بندگان» از درگاه یگانه معبود حق چرا بازگردیده می شوید»

و این‌گونه کلام اعجازبرانگیز الهی از صفحات سوخته قرآن کریم پاسخی گویا به آشوبگران و اعمال شنیع آنان داد تا بدانند قرآن کلام نور است و کور شود هرآنکه نتواند ببیند.

اما قرآن‌سوزی نشانه درماندگی دشمنان از زبان منطق اسلام و شکست آنان برابر تاثیر شگرف این کتاب مقدس است و سوختن آیات هدایت و آتش‌زدن قرآن خود معجزه‌ای بزرگ است که باز هم دشمن ناتوان را بسوی هدایت دعوت می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.