سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از انتخاب ۲ عضو این کمیسیون برای بررسی ابعاد مختلف ناآرامی‌های اخیر کشور خبر داد.

تدوین گزارش اغتشاشات اخیر در کمیسیون امور داخلی مجلس

به گزارش قدس آنلاین، اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر(سه شنبه ۱۹ دی) کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: اعضای کمیسیون شوراها در جلسه  امروز کمیسیون درباره موضوع ناآرامی‌های اخیر در کشور بحث و تبادل نظر کردند.

وی با بیان اینکه بررسی امور کلان داخلی کشور در حوزه تخصصی کمیسیون شوراها و امور داخلی است، افزود: علل بروز اعتراضات در کشور، راه‌های جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی، بحث فساد در کشور و راهکار‌های مبارزه با آن و همچنین بررسی وضعیت موسسات مالی و اعتباری از جمله محور‌های جلسه غیر علنی اعضای کمیسیون شوراها بود.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با تاکید بر اینکه در این جلسه مقرر شد تا ۲ تن از اعضای کمیسیون گزارشاتی را در این باره تهیه و در جلسه غیرعلنی هفته آینده به اعضای کمیسیون ارائه دهند، اظهار داشت: جلسات برای بررسی اعتراضات اخیر در کمیسیون شوراها ادامه داشته و قطعاً از نظرات مسئولان وزارتخانه‌های کشور، اطلاعات و مسئولان ناجا دعوت به عمل خواهد آمد.

سلیمی تصریح کرد: اعضای کمیسیون گزارشی را تهیه و پیشنهادات اعضای کمیسیون را در این زمینه در اختیار مسئولان ذیربط قرار می‌دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.