سنندج- فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران گفت:حساب اغتشاشگران از ملت بزرگ و حزب اللهی وولایی ایران که همواره پشت رهبری بوده و هستند، جدا می دانیم.

حساب اغتشاشگران از ملت حزب اللهی و ولایی ایران جدا است

به گزارش قدس آنلاین، امیرکیومرث حیدری امروز سه شنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران استان در سنندج با اشاره به اینکه کردستان یکی از مناطق تاریخی و ارزشمند ایران اسلامی است، گفت: مردم فداکار و ایثارگراین استان کارنامه درخشانی در تاریخ دفاع مقدس دارند.

وی با اشاره به اینکه درکردستان یگان های نظامی زیادی هم چون لشکر ۲۸ پیاده استان وجود دارد، عنوان کرد: در شهرهای سنندج، مریوان و سقز لشکر ۲۸ پیاده کردستان، تیپ های متحرک و هجومی  را شکل داده است.

وی به هدف خود از سفر به کردستان اشاره کرد و اظهارداشت: برای بازدید و اطلاع از وضعیت این تیپ ها و درجریان قرار گرفتن شرایط آنها از نزدیک و هم چنین دیدار با خانواده کارکنان نیروی زمینی به این استان سفر کرده ام.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران در ارتباط با تحرکات و گفته های سران کشور آمریکا بیان کرد: به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و این مهم در نهاد یگان ها و کارکنان نیروی مسلح ما نهادینه شده است.

امیرحیدری ادامه داد: تا مادامی که همه ما پشت رهبری حرکت و مطیع فرمان معظم له باشیم و همواره وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم هیچ قدرتی توانایی مقابله با ما را نخواهد داشت.

وی بیان کرد: نیروهای ما آمادگی کامل دارند و نه تنها امریکا بلکه هر دشمن کوچک وبزرگ دیگری بخواهد حماقتی بکند پاسخ و قاطع و کوبنده را دریافت می کند.

وی در ارتباط با اغتشاشات اخیرگفت:  بایستی حساب کسانی که در این اغتشاشات حضور داشتند از ملت بزرگ و حزب اللهی وولایی ایران که پشت رهبری بوده و هستند، جدا بدانیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران بیان کرد: این افرادی که  پرچم کشورمان را که نشان از استقلال کشور است، پایین می آورند معلوم است بیگانه بوده و گوش به فرمان بیگانگان و دشمنانمان دارند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.