قزوین_ نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اگر نقش و اثرگذاری روحانیت نبود، انقلاب به پیروزی نمی‌رسید.

پیروزی انقلاب اسلامی مرهون نقش و اثرگذاری روحانیت است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار حامد نیکزادان، مشاور رئیس مرکز خدمات در امور استان‌های حوزه‌های علمیه کشور، سالروز قیام مردم قم در ۱۹ دی ماه ۱۳۵۶ را یادآوری کرد و افزود: حضور روحانیون و طلاب در قیام‌ها و تظاهرات پیش از انقلاب بسیار مؤثر بود و اگر نقش و اثرگذاری روحانیت نبود، انقلاب به پیروزی نمی‌رسید.

وی با بیان اینکه روحانیون و طلاب پس از مشاهده توهین روزنامه اطلاعات سابق به امام خمینی (ره)، به سمت بیوت مراجع حرکت کردند، تصریح کرد: ما در بیت آیت‌الله گلپایگانی حضور پیدا کردیم و ایشان در جمع روحانیون و طلاب سخنرانی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: آیت‌الله گلپایگانی فرمودند آن‌ها فقط به آن آقا «منظور امام خمینی (ره)» توهین نکردند بلکه به همه ما توهین کردند زیرا آن‌ها به گونه‌ای صحبت کرده‌اند که انگار فقط آن آقا با آن‌ها مخالف است، در حالی که ما نیز از اول با آن‌ها مخالف بودیم، الان نیز مخالف هستیم و همیشه نیز مخالف خواهیم بود.

عابدینی به خدمات روحانیون و طلاب در دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: روحانیون و طلاب نسبت به آمار جمعیتی، بیشترین حضور را در دفاع مقدس داشتند و این‌ها بخشی از خدمات این عزیزان بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.