بجنورد- مدیر کل اقتصاد و دارایی خراسان‌شمالی گفت: در این استان ۷۳۱ هزار نفر مشمول دریافت سود سهام عدالت هستند.

۷۳۱هزار نفر در خراسان‌شمالی سهام عدالت می گیرند

به گزارش قدس آنلاین، رضا بهمن پور اظهار کرد: سود این سهام در سه مرحله از روز گذشته تا پایان سال به حساب افراد واریز خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری به محل خاصی ندارد .

وی با اشاره به واریز سود سهام عدالت برای ۷۳۱ هزار نفر در استان، ادامه داد: سود سهام عدالت فقط به افرادی تعلق می گیرد که براساس اطلاعیه های قبلی به سامانه سهام عدالت مراجعه کرده و به عنوان مالک سهم مشخص شده اند.

بهمن پور افزود: سود سهام عدالت برای افرادی که سهام عدالت آنها کامل و ۱۰ میلیون ریال بوده از جمله مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، یک میلیون ۵۰۰ هزارریال است که درسه مرحله شامل هر مرحله ۵۰۰ میلیون ریال واریز می‌شود.

وی ادامه داد: برای سایر افراد نیز که سهام عدالت آنها حدود ۴۷۰ هزار تومان است و هنوز تکمیل نشده این سود حدود ۷۵ هزار تومان محاسبه شده و در سه نوبت شامل هر نوبت۲۵۰هزار ریال واریز خواهد شد .

بهمن پور با بیان اینکه سهام داران، سود سهام عملکرد سال گذشته خود را دریافت خواهند،افزود: سهامداران به شرط اینکه شماره حساب شبای خود را در سامانه سهام عدالت وارد کنند مشمول دریافت سود سهام عدالت می شوند.

وی از مردم خواست اگر سوالی در این زمینه دارند با تلفن مرکز پاسخگویی سهام عدالت به شماره ۸۳۳۳۸-۰۲۱  و یا با مراجعه به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir در میان بگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.