اصفهان- مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان افزایش ارزش سهام این شرکت را نشانه عملکرد مثبت آن دانست.

افزایش ارزش سهام فولاد مبارکه

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، بهرام سبحانی در جلسه کمیته مدیریت فولاد مبارکه،  موفقیت فولاد مبارکه در نخستین دوره ارزیابی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (EFQM) و کسب عنوان سرآمدی و تقدیرنامه پنج ستاره و همچنین راهیابی فولاد مبارکه به جایزه جهانی تعالی سازمانی را به همه مدیران و کارکنان شرکت تبریک گفت.

وی با اشاره به این مطلب که سهام شرکت فولاد مبارکه از زمان برگزاری مجمع عمومی در تیرماه سال جاری تاکنون بیش از ۱۰۰درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: این روند مثبت و این میزان افزایش ارزش سهام سهامداران حقیقی و حقوقی فولاد مبارکه نشان دهنده عملکرد مثبت کارکنان شرکت است.

مدیر عامل فولادمبارکه تصریح کرد: بدون شک ادامه موفقیت در شرکت و به طور کلی در همه بنگاه های اقتصادی به سلامت، شادابی و ارتقای ایمنی کارکنان مجموعه بستگی دارد؛ از این رو ضرورت دارد کارکنان شرکت و پیمانکاران دستورالعمل های ایمنی را با جدیت رعایت کنند.  

مدیریت حمل ونقل مواد اولیه از دیگر مواردی بود که سبحانی به آن اشاره کرد و گفت: به همین منظور می‌توان با تشکیل یک کارگروه کارامد از سوی واحد خرید شرکت، حمل مواد اولیه از معادن تا شرکت فولاد مبارکه را با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان ممکن بررسی کرد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه های زیر سقف فولاد مبارکه اظهار کرد: توسعه ها باید با هماهنگی کامل بهره بردار ناحیه صورت گیرد تا بدون وارد آوردن هرگونه مانع و خلل در تولید، تحقق اهداف بهره بردار را نیز در بر داشته باشند.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر مدیریت زمان در تحویل محصول به مشتریان، گفت: تحویل به موقع سفارش به مشتری نقشی ارزنده در جلب رضایت مشتریان دارد؛ از این رو باید تمامی برنامه ها در این زمینه به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

وی تاکید کرد: مدیریت زمان نه تنها برای فولاد مبارکه، بلکه برای مشتریان نیز می‌تواند ارزش افزوده بیشتری را به همراه داشته باشد.

مدیرعامل فولاد مبارکه در ادامه از تأمین قطعات یدکی موردنیاز نواحی و همچنین اجرای پروژه های آبرسانی شرکت به عنوان موارد مهم دیگر یاد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.