کرمان - مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: طرح نیک در راستای تفاهم نامه منعقد شده بین ستاد اقامه نماز کشور و سازمان بهزیستی به منظور آموزش مربیان و مدیران مهدهای کودک در راستای بکارگیری شیوه های نوین آموزش و نهادینه کردن مفاهیم دینی در کودکان در قالب دوره های آموزشی دو روزه در استان به اجرا درآمد.

طرح نیک در مهد کودک های استان کرمان درحال اجرا است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی استان کرمان،  دوره آموزشی طرح نیک با هدف نهادینه کردم مفاهیم دینی در کودکان با حضورمدیر کل و معاون  امور اجتماعی اداره کل بهزیستی کرمان و ۱۲۰ نفر از  مدیران و مربیان مهدهای کودک شهرستان کرمان و بردسیر  در محل دانشگاه علوم بهزیستی استان کرمان  برگزار شد.

عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی با بیان اینکه چنین طرحی به ارتقاء دانش مربیان کمک می کند عنوان کرد : عدم استفاده صحیح از منابع غنی دینی در تربیت افراد یکی از دلایل اصلی مشکلات و معضلات جامعه  کنونی است .

وی اظهار داشت : طرح نیک در راستای تفاهم نامه منعقد شده بین ستاد اقامه نماز کشور و سازمان بهزیستی به منظور آموزش مربیان و مدیران مهدهای کودک در راستای بکارگیری شیوه های نوین آموزش و نهادینه کردن مفاهیم دینی در کودکان در قالب دوره های آموزشی دو روزه  در استان به اجرا درآمد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: در طرح دو ماهه نیک مدرسان و استادانی با برگزاری دوره های آموزشی مربیان مهد کودک های استان کرمان را آموزش می دهند.

لازم به ذکر است این دوره همزمان در شهرستان های زرند و رفسنجان نیز برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.