اراک- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: چهارمین کنفرانس ملی کاربردGIS در صنعت آب و برق با ابتکارات نوین برگزارشد.

برگزاری چهارمین کنفرانس ملی کاربردGIS در صنعت آب و برق

 به گزارش قدس آنلاین ،به نقل از روابط عمومی، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مرکزی افزود: مدیریت شبکه های برق در مواقع بحران با توجه به نقش مهم انرژی در مواقع بحران برای احیای شبکه و تامین شرایط امنیتی و کاهش آسیب پذیری تاسیسات صنعت برق ضرورت تقویت پدافند غیرعامل بیش ازپیش احساس می شود که این مهم بااستفاده از سیستم های اطلاعات جغرافیایی امکان پذیر است.

محمد اله داد، بابیان اینکه براساس ارزیابی وزارت نیرو در سال ۹۵شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در مدیریت فعالیت های سامانه اطلاعات مکانی (GIS) از سوی وزارت نیرو شرکت برتر در بین شرکت های توزیع نیروی برق کشور معرفی شد،تصریح کرد:رویدادهای جدیدی در چهارمین کنفرانس ملی GISدر صنعت آب و برقرقم خورد که با همکاری وزارت نیرو ،دانشگاه و سازمان نقشه برداری کشور درآذر ماه و با حضور بیش از ۱۲۰۰شرکت کننده در استان مرکزی برگزار شد.

  اله داد ،حضور صنعت آب برای اولین بار در کنفرانس GIS، بکارگیری اپلیکیشن موبایل برای نخستین بار در کنفرانس با هدف مدیریت و برنامه ریزی کنفرانس توسط برگزار کنندگان و شرکت کنندگان ،اهدای جایزه دکتر سحاب برای اولین بار در کنفرانس و رونمایی از سردیس دکتر سحاب در خیابان دانشگاه اراک را از رخدادهای جدید این دوره از کنفرانس دانست.

وی برگزاری کارگاه های آموزشی وحضور دو کارگاه آموزشی خارجی نپلند و زیمنس،ارائه تجارب موفق شرکت ها را از جمله استان کرمانشاه و تجربه زلزله اخیر،رونمایی از چهارجلد کتاب در حوزه GIS، رونمایی از فاز اول پروژهSDIصنعت برق، تجهیز سالن ها به ویدیو کنفرانس و پخش مستقیم کنفرانس از طریق وب به صورت مجازی را از سایر رویدادهای جدید این کنفرانس عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.