وزیر دفاع تاکید کرد: آمریکایی ها هر جایی که خسارتی به کشور ما وارد کردند پاسخ قاطعی را گرفتند و این‌بار هم حتماً خواهند گرفت.

به گزارش قدس آنلاین،امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره توسعه سواحل مکران گفت: سواحل مکران یکی از بخش های مهم و پرظرفیت کشور است که به دلیل وضعیت نیروهای مسلح در آنجا دبیری کارگروهی که عمران مکران را باید دنبال کند، به عهده نیروهای مسلح و وزارت دفاع سپرده شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ظرفیت های سواحل مکران افزایش یافته، گفت: ظرفیت سواحل مکران از ۲.۵ به ۸.۵ میلیون افزایش یافته است، سال گذشته نیز برای واگذاری توسعه مکران به بخش خصوصی همایشی برگزار کردیم که در این همایش مباحث خوبی مطرح شد. امسال نیز در هفتم و هشتم اسفند این همایش برگزار خواهد شد که امیدواریم بخش خصوصی به طور جدی ورود پیدا کرده و برای حمایت از توسعه مکران اعلام آمادگی کند.

وزیر دفاع گفت: طرح های خوبی در این بخش وجود دارد، طرح جامع نیز طراحی شده و در بخش نفت، گاز و پتروشیمی در حال انجام کارهای خوبی هستیم.

وی در مورد فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه آمریکا تقاص این خسارات‌های چند روزه را خواهد داد، اظهارداشت: کشور ما به عنوان یک کشور مستقل همواره نشان داده تحمل این نوع خسارات را نخواهد داشت.

حاتمی بیان داشت: چیزی که رهبری انقلاب و فرماندهی معظّم انقلاب فرمودند همان تجربه‌ای است که بارها آمریکایی‌ها دیدند؛ هر جایی که خسارتی به کشور ما وارد کردند پاسخ قاطعی را گرفتند و این‌بار هم حتماً خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.