سربازان گمنام امام زمان(عج) در چند روز گذشته موفق شدند تعداد دیگری از عناصر تروریست و ضدانقلاب را که نقش بسزایی در به آشوب کشیدن اعتراضات مردمی داشتند، شناسایی و دستگیر کنند.

شناسایی خانه تیمی و دستگیری ۳ نفر از مرتبطان یکی از گروهک‌های ضدانقلاب/ بازداشت تعدادی از آسیب‌زنندگان به مراکز مذهبی، اموال عمومی و شخصی

به گزارش قدس آنلاین، سربازان گمنام امام زمان (عج)  در چند روز گذشته موفق شدند تعداد دیگری از عناصر تروریستی و ضد انقلاب را که نقش بسزایی در به آشوب کشیدن اعتراضات مردمی داشتند، شناسایی و دستگیر کنند.

وزارت اطلاعات توانست با رصد اطلاعاتی و بهره گیری از گزارشات مردمی ، برخی عوامل آشوب ، اغتشاش، قتل و ضرب و شتم مردم و ماموران ناجا با سلاح سرد و گرم، تخریب و سرقت اموال عمومی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه را دستگیر کند که به برخی از این اقدامات اشاره می شود:
شناسایی و انهدام تیم تروریستی در سردشت که با هدف اقدامات تروریستی از مرزهای غربی وارد کشور شده بود و از آنان ۳ قبضه سلاح کلاشینکف و مقادیر زیادی تجهیزات نظامی کشف و ضبط شد. 
• دستگیری متهم م – ق ، عامل فروش ۱۴۷ چاشنی  انفجاری و ۴۰ عدد مواد منفجره در ورامین.
• بازداشت متهم ح – الف از عناصر فعال ضد انقلاب که در فضای سایبری به آموزش ساخت مواد منفجره و هدایت اقدامات ضد امنیتی اقدام می کرد. 
• شناسایی خانه ی تیمی و دستگیری ۳ نفر از مرتبطان یکی از گروههای ضد انقلاب مستقر در اروپا که  مشغول ساخت مواد انفجاری از جمله کوکتل مولوتف بودند. 
• بازداشت شرور سابقه دار ح- م از عوامل اصلی اغتشاش و مسئول تهیه و توزیع انواع سلاح سرد ، اسپری فلفل و دیگر ادوات تخریبی برای اغتشاشگران که نقش بسزایی در خشن کردن فضای اعتراضی داشت. 
• دستگیری شماری از تهییج و تحریک کنندگان مردم برای حضور در اغتشاشات در فضای مجازی در برخی استان ها. 
• دستگیری ارسال کنندگان تصاویر آشوب و اغتشاش به رسانه های ضد انقلاب خارج نشین از طریق فضای مجازی.
• بازداشت تعدادی از آسیب زنندگان به مراکز مذهبی ، اموال عمومی و شخصی. 
• دستگیری هسته عملیاتی آشوبگران شهرستان ایذه و بازداشت متهم م – ص که قصد به آتش کشاندن منزل یکی از مسئولان این شهرستان را داشت. در بازرسی از منزل این فرد، مقادیری اسلحه و لوازم ساخت مواد منفجره کشف و ضبط شده است.
• شناسایی و بازداشت ۳ نفر در استان فارس و کشف و ضبط مقادیر زیادی تجهیزات ساخت کوکتل مولوتف و بیانیه های شدید اللحن و افراطی خطاب به اقوام مختلف برای انجام اقدامات مسلحانه علیه نظام از آنان.
وزارت اطلاعات در راستای تحقق شعار اطلاعات ۸۰ میلیونی ، از مردم فهیم و انقلابی می خواهد در صورت شناسایی عناصر ضد انقلاب و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را از طریق ستاد خبری به شماره تلفن ۱۱۳ اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.