کتاب مایکل وولف که صلاحیت رئیس‌جمهوری آمریکا را زیر سؤال برده در نخستین روزهای انتشار با سیل عظیم متقاضیان در این کشور مواجه شده است.

یک میلیون نسخه از کتاب ضدترامپ روانه بازار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، ناشر کتاب جنجالی «آتش و خشم» نوشته مایکل وولف که به دونالد ترامپ تاخته، یک میلیون نسخه دیگر از این کتاب چاپ و منتشر می‌کند.

کتاب مایکل وولف که صلاحیت دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا را زیر سؤال برده در اولین روزهای انتشار با سیل عظیم متقاضیان سواحل شرقی و غربی آمریکا مواجه شده است.

پس از تهدید قانونی وکلای ترامپ، تقاضا برای داستان ناکارآمدی درون کاخ سفید افزایش یافت.

سه شنبه قبل بود که کتاب «آتش و خشم: درون کاخ سفید ترامپ» منتشر شد که پس از آن در روز جمعه روزنامه گاردین چکیده‌ای از این کتاب منتشر کرد و هزاران نفر برای تهیه آن به کتاب‌فروشی‌ها هجوم بردند.

وکلای ترامپ به مجمع ناشران نامه نوشتند که جلوی انتشار این کتاب گرفته شود ولی ناشر کتاب علاوه بر اینکه به این درخواست توجهی نکرد بلکه چاپ و انتشار دوباره آن را تسریع و این کار را « همکاری فوق‌العاده گفتمان ملی» برآمده از این کتاب عنوان کرد.

با وجود اینکه "هنری هالت" ناشر کتاب «آتش و خشم» ۱۵۰ هزار نسخه از آن را چاپ و منتشر کرده لیکن تقاضا بسیار بیشتر از این تعداد است،به طوری که تمام این تعداد در همان روز اول انتشار به فروش رسید.

بنابراین هنری هالت سفارش بیش از یک میلیون نسخه از این کتاب را داشته و علاوه بر آن، نسخه صوتی و "ای‌بوک" آن صدها هزار نسخه فروش داشته و سیل تقاضاها همچنان در جریان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.