کاپیتان استقلال با انتشار متنی احساسی اعلام کرد که در این تیم خواهد ماند.

رحمتی جدایی اش از استقلال را تکذیب کرد/ اینجا خوشحال هستم

به گزارش قدس آنلاین، در روزهای گذشته شایعات زیادی در مورد حضور مهدی رحمتی در تراکتورسازی و البته باشگاه های دیگر مطرح شده است ولی این دروازه بان با تجربه که کاپیتان اول استقلال محسوب می شود حرف آخر را زد و اعلام کرد که در این تیم خواهد ماند.

مهدی رحمتی با انتشاری متنی در مورد جدایی اش از استقلال نوشت: تمام این شایعات و اخبار نادرستی که این روزها درباره من منتشر شده به خاطر این است که طی هفته‌های گذشته از چند باشگاه لیگ برتری پیشنهاد داشتم؛ اما به این فکر کردم که همه این مراحل را در گذشته تجربه کردم و خیلی خوب می‌دانم در هیچ باشگاهی نمی‌توانم به اندازه استقلال احساس خوبی داشته باشم و این همه مورد لطف هوادارانش قرار بگیرم.

او در ادامه این پیام نوشت:  ارادت من به تک تک شما دوستداران استقلال قلبی است و اطمینان دارم که روزهای بزرگ در انتظار ماست و با حمایت و پشتیبانی از این تیم، به موفقیت خواهیم رسید. با استقلال روی سکو، روی نیمکت، درون دروازه را تجربه کرده‌ام و مهم برایم این بوده که در کنار شما ایستاده‌ام. با عشق تا انتها در کنار تیمم و شما خواهم بود.

با این شرایط مهدی رحمتی در استقلال خواهد ماند و ضمن حضور در بازی های جام حذفی، تلاش می کند که بتواند یک بار دیگر جای ثابت خود در این تیم را پس بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.