ب ازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه هیچگاه از این باشگاه شکایت نخواهد کرد گفت: وکیلم بدون هماهنگی با من به فیفا ایمیل زده است.

جواد کاظمیان: روحم از شکایت از پرسپولیس خبر ندارد!

به گزارش قدس آنلاین، جواد کاظمیان ضمن ارائه توضیحاتی درباره نامه ای که برای دریافت مطالباتش به فیفا ارسال کرده است، گفت: روح من از این نامه خبر ندارد و متاسفانه وکیلم بدون هماهنگی با من ایمیلی را برای فیفا ارسال کرده است. در تماسی که با او داشتم نسبت به این اقدام بدون هماهنگی گلایه کردم و سخت عصبانی شدم که چرا در مورد باشگاه محبوب من چنین کاری انجام داده است.

کاظمیان در توضیح بیشتر این اتفاق گفت: وکیلم پیگیر مطالبات من از باشگاه تراکتورسازی بود و پرونده طلبم از این باشگاه تبریزی را پیگیری می کرد. البته پیگیر مطالباتم از پرسپولیس هم بود اما من به عنوان بازیکنی که عاشق پرسپولیس بوده و هستم هیچ وقت از این باشگاه برای دریافت مطالباتم شکایت نخواهم کرد.

بازیکن پیشین سرخپوشان ادامه داد: من از سال ۸۳ از باشگاه پرسپولیس طلبکارم اما از طریق کمیته انضباطی فدراسیون خودمان هم پیگیر مطالباتم با شکایت و یا موارد این چنین نبوده ام، چه برسد بخواهم از پرسپولیس به فیفا شکایت کنم. این یک اقدام بدون هماهنگی با من بوده که از وکیلم به شدت گلایه کردم.

کاظمیان در پایان گفت: به روح برادرم قسم هیچ وقت دنبال شکایت از باشگاه پرسپولیس نبودم و الان هم به فکر این موضوع نیستم اما از آنجایی که پرسپولیس در حال تسویه حساب خود با طلبکارانش می باشد، من هم تمایل دارم طلبم را که از سال ۸۳ باقی مانده از این باشگاه دریافت کنم اما برای رسیدن به خواسته ام هیچ وقت از باشگاه به فیفا یا کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت نخواهم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.