کرج- با برگزاری دیدارهای رده بندی و پایانی تیم های برتر اولین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه استان البرز معرفی شدند.

معرفی برترین های نخستین دوره فوتسال «جام شهدای رسانه البرز»

مسئول اجرایی این رقابت ها به خبرنگار قدس آنلاین گفت: این بازی ها عصر امروز چهارشنبه در سال انقلاب اسلامی کرج برگزار شد و ابتدا در دیدار رده بندی تیم بسیج هنرمندان استان البرز مقابل بسیج اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز به برتری ۳بر۲ رسید و عنوان سوم این مسابقات را از آن خود کرد.

مجتبی علی مردانی افزود: در دیدار نهایی این مسابقات نیز تیم بسیج هنرمندان استان البرز در یک بازی برتر با نتیجه ۳برصفر خانه مطبوعات استان البرز را در هم کوبید و عنوان قهرمانی اولین دوره را از آن خود کرد.

وی تصریح کرد: این مسابقات در ۲ گروه برگزار شد و در اجرای آن اداره کل ورزش وجوانان استان البرز، تربیت بدنی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، جمعیت هلال احمر شهرستان کرج ومدیریت ۲ مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی  وشهید کیانپور با سازمان بسیج رسانه همکاری کردند.

علی مردانی تصریح کرد: همچنین در بخشی ویژه با حضور مهمانانی چون علی لطیفی  وهادی شکوری سرمربی و کاپیتان تیم فوتبال اکسین البرز از سید پژمان رضایی و رضا ترابی ۲ داور ارزشمند استان البرز که وظیفه قضاوت دیدرهای رده بندی  وفینال را برعهده داشتند و اخیرا از دنیای قضاوت در سطح ملی خداحافظی کرده اند تقدیر شد.

رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز نیز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با بیان اینکه برگزاری این مسابقات با هدف ایجاد نشاط و شادابی در نزد فعالان رسانه ای انجام شده است گفت: در سال ۹۶ وبا فعال شدن واحد تربیت بدنی در سازمان بسیج رسانه موفق به اجرای ۳ دوره مسابقات وجشنواره ورزشی شده ایم.

ابراهیم نوروزی فر تصریح کرد: برگزاری مسابقات فوتبال دستی برای بانوان وآقایان، برپایی جشنواره ورزشی فرهنگی به مناسبت روز خبرنگار و مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه اهم فعالیت های صورت گرفته در سال جاری بوده است.

نوروزی فر با تاکید بربازخورد مثبت برگزاری این برنامه ها گفت: برای ایام مبارک دهه فجر نیز در تلاشیم تا مسابقاتی را در قالب جشنواره ورزشی برای فعالان رسانه ای برگزار کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.