ایلام- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: استان ایلام شاهراه بین‌المللی زائران عتبات عالیات است.

استان ایلام شاهراه بین‌المللی زائران عتبات عالیات است

به گزارش قدس انلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی ایلام، محمدجعفر علیزاده در جریان بررسی آخرین وضعیت احداث بیمارستان ۳۷۲ تختخوابی شهر ایلام اظهار داشت: جدیدترین فن‌آوری‌های روز دنیا در ساخت بیمارستان ۳۷۲ تختخوابی شهر ایلام پیاده خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به اهمیت استان ایلام به عنوان شاهراه بین‌المللی زائرین عتبات عالیات و همچنین نیاز استان به یک بیمارستان فوق تخصصی این بیمارستان با زیربنای حدود ۳۲ هزار مترمربع در ۱۰ طبقه در زمینی به مساحت ۶ هکتار احداث گردید که هم‌اکنون در مجموع ۶۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علیزاده افزود: طراحی و ساخت این بیمارستان با آخرین فن‌آوری‌های روز دنیا در حال انجام است و تمامی نکات ایمنی در آن لحاظ شده است.

وی خاطرنشان کرد: داشتن ۹ اتاق عمل، ۴۵ تخت ICU، بخش‌های ویژه نوزادان، چهار بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان، بخش خدمات‌ویژه با ۴۵ تخت CCU ،ICU و MICO و ۹ اتاق عمل برای پوشش خدمات و ۴۵ تخت اورژانس از ویژگی‌های این بیمارستان است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی تکمیل ساختمان و تأسیسات این بیمارستان را در صورت تأمین اعتبار به‌موقع ابتدای سال ۱۳۹۸ عنوان کرد و افزود: با هماهنگی و همکاری مجموعه راه وشهرسازی استان با سایر دستگاه‌های اجرایی که مشاهده می‌شود این هدف دور از انتظار نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.