بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: دنیا متوجه عظمت جمهوری اسلامی شده است و باید قدر نظام خود را بدانیم.

مطالبات مردم از مسؤولین به قوت خود باقی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در جمع ائمه جمعه استان خراسان جنوبی، اظهار کرد: مطالبات مردم از مسؤولان به قوت خود باقی است.

وی با بیان اینکه جو بسیار مناسبی است و باید طبق قانون و با شیوه و مطالبات قانونی حقوق از دست رفته مردم به مردم برسد، تصریح کرد: در این جهت بسیاری از مردم ممکن است شرایط آن‌ها به نحو جامعی اجازه ندهد و در واقع آن‌هایی که مدافع حقوق مردم هستند باید حق مردم را مطالبه کنند.

عبادی با اشاره به اینکه آمریکا در در عراق، سوریه، یمن و غرب آسیا شکست خورد و در شرق آسیا نیز در حال شکست است، گفت: حتی وضعیت کشورهایی مانند پاکستان، کره جنوبی و کره شمالی نشان می‌دهد که آمریکا رو به افول است.

وی تبیین کرد: نظام جمهوری اسلامی این راه‌ها را پشت سر گذاشته است؛ شاید ما متوجه نباشیم ولی در دنیا متوجه هستند که ما چه کرده‌ایم.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: در پیش رو تا آرمان خود راه طولانی داریم و آرمان ما انقلاب، اسلام، نظام و قانون اساسی و نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد است که در شعارهای اول انقلاب ثبت شده است.

عبادی اذعان داشت: اگر مسؤول جمهوری اسلامی هستید چرا سند ۲۰۳۰ را پیاده می‌کنید؟ مسائل حقوقی مردم را رعایت نمی‌کنید؟ عدالت را اجرایی نمی‌کنید؟

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.