اصفهان- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها به خواست صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام تحریم‌های اقتصادی را علیه کشورمان پیاده می‌کنند.

 آمریکایی‌ها به خواست صهیونیست‌ها ایران را تحریم‌ می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری امشب در مراسم هفتمین روز شهادت شهید سجاد شاه‌سنایی اظهار داشت:افتخاری نصیب‌مان شد تا روحیه ایمان، معنویت، بصیرت، وحدت و انسجامی که در شما مردم عزیز استان اصفهان به‌ویژه این منطقه وجود دارد را از نزدیک دیده و در این مراسم شرکت کنم.

وی با بیان اینکه شهادت شهید سجاد شاه‌سنایی را خدمت پدر، همسر، مادر، خانواده و همه وابستگان این شهید تبریک و تسلیت عرض می‌کنم، گفت: این شهید تنها شهید مدافع انقلاب اسلامی در فتنه اخیر بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند، به‌رغم برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ دشمنان آنچه در فتنه اخیر به اثبات رسید رسوایی آن‌ها بود.

وی خاطرنشان کرد: فتنه اخیر سومین فتنه داخلی علیه انقلاب اسلامی بود و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این حاصل نبرد 40 ساله ملت ایران در برابر دشمنان است، نبرد ملت با ضد ملت و ایرانی با ضد ایرانی.

سرلشکر جعفری تأکید کرد: مردم بصیر و هوشمند ما که باوجود همه مشکلات از جمله مسائل معیشتی، اقتصادی و بیکاری‌ در روزهای نخست برای نشان دادن اعتراضشان به صحنه آمده بودند به‌محض اینکه متوجه شدند عناصر ضدانقلاب، سلطنت‌طلبان و منافقان می‌خواهند از این اعتراض به‌حق مردم سوءاستفاده کنند صف خود را از آن‌ها جدا کردند.

وی گفت: مردم در اعتراض به چنین حرکت‌هایی در حمایت از نظام و محکوم کردن حرکات ضدانقلابی راهپیمایی کردند که این نشان از بصیرت، ایمان و عشق مردم به جمهوری اسلامی است که امروز پرچم اسلام را در دنیا بلند کرده و به اهتزاز درآورده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: از خدا می‌خواهیم همه ما را رهرو راه شهیدان قرار بدهد و بصیرت، اعتقاد و ایمانی که دارند را به همه ما منتقل کند، خدا را شاکر هستیم که چنین اتفاقی افتاده است.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها فرموده‌اند که تعداد و درصد جوانان انقلابی ما از نظر کمی و کیفی امروز به‌مراتب بیشتر از درصد جوانان انقلابی است که در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور پیدا کرده و جانانه از میهن و کشور دفاع کردند.

سرلشکر جعفری افزود: نارسایی‌هایی در کشور داریم، اما پای انقلابمان هستیم و مردم ما همواره این را ثابت کرده و در آینده نیز بار دیگر ثابت می‌کنند.

وی تصریح کرد: طبیعی است دشمنان ما شامل آمریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی، متحدان و مزدوران آن‌ها و آل‌سعود خائن جنایتکار، منافقان و سلطنت‌طلبان علیه این نظام برنامه‌ریزی کنند، زیرا از ملت ما و جمهوری اسلامی که پرچم اسلام را بلند کرده به صورت پی‌درپی ضربه خورده و شکست‌های متوالی را در منطقه متحمل شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان برای چیدن محصول جنگ اقتصادی با کشور ما برنامه‌ریزی می‌کنند. آمریکایی‌ها به خواست صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام تحریم‌های اقتصادی را علیه کشورمان پیاده می‌کنند.

سرلشکر جعفری تأکید کرد: مهم این است که ما به این‌ افراد فرصت و زمینه ندهیم و البته راه آن را رهبر معظم انقلاب فرمودند. امیدواریم مسئولان و دولتمردان ما در بخش‌های مختلف همه همت خود را برای حل مشکلات اقتصادی مردم با توجه به بستر تحریم و فشارهای اقتصادی دشمن به کار برده و به‌صورت مضاعف تلاش کنند تا بار این فشارها بر دوش مردم محروم و مستضعف وارد نشده و در آینده نزدیک مسائل و مشکلات برطرف بشود.

وی گفت: ان‌شاءالله خدای بزرگ ما را قدردان خون شهیدانمان کند که امروز هر چه اسلام و انقلاب اسلامی عزت، عظمت و اقتدار دارد همه مدیون خون شهیدان و خانواده‌های معزز آنها است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: از خدای متعال عاجزانه می‌خواهیم ما را هم در مسیر شهدا قرار بدهد و توفیق شهادت را نصیب ما بگرداند.

وی خطاب به حاضران در این مراسم بیان کرد: قدر این صفا، صمیمیت، زندگی ساده و محله خوب و دوست‌داشتنی را بدانید و ما را هم از دعای خیرتان فراموش نکنید.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.