گیلان -مدیرعامل شرکت گاز گیلان از افتتاح طرح گازرسانی به ۱۲ روستای شهرستان لنگرود در دهه مبارک فجر امسال خبر داد و گفت: این شهرستان به عنوان هشتمین شهرستان سبز در گیلان معرفی خواهد شد.

افتتاح طرح گازرسانی به ۱۲ روستای شهرستان لنگرود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شرکت گاز، حسین اکبر از افتتاح طرح گازرسانی به ۱۲ روستای شهرستان لنگرود در دهه مبارک فجر امسال خبر داد و اظهار کرد: برای گازرسانی به ۱۲ روستای آتش سرا، کته خوربین، سنگتاش، لیاشور سرای استادولی، آغوزچال، حسین آباد، سرلیل، بلوردکان، کل چال، گاوکلی، اترود و مادیان گوابر در دهه فجر امسال بیش از ۱.۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: طبق تعاریف وزارت نفت، اگر بیش از ۹۵ درصد سوخت شهرستانی از طریق گاز طبیعی تامین گردد، آن شهرستان به عنوان شهرستان سبز از لحاظ گازرسانی معرفی می شود و لذا با گازرسانی به ۱۲ روستای لنگرود در دهه مبارک فجر، این شهرستان با پوشش صد درصدی خانوارهای شهری و ۹۶ درصدی خانوارهای روستایی از نعمت گاز، به عنوان هشتمین شهرستان سبز در گیلان معرفی خواهد شد.

مدیرعامل گاز گیلان ادامه داد: برای تحقق این مهم در دهه فجر امسال بالغ بر ۳۰ کیلومتر عملیات شبکه گذاری و بیش از ۳۰۰ انشعاب گاز در این روستاها نصب شده است.

اکبر خاطرنشان کرد: این پایان کار نیست و عملیات گازرسانی به ۱۲ روستای دیگر این شهرستان با بودجه ای بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان در حال اجرا می باشد.

                        

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.