اصفهان-شانزدهمین نمایشگاه جامع کشاورزی اصفهان با حضور ۱۴۰ مشارکت کننده در بخش های مکانیزاسیون، آبیاری، زراعت و باغبانی برگزار می شود.

اصفهان میزبان نمایشگاه جامع کشاورزی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از واحد ارتباطات رسانه ای شرکت نمایشگاه های استان اصفهان، شانزدهمین دوره این نمایشگاه در حالی از ۲۴ تا ۲۸ دی ماه در محل نمایشگاه های استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می شود که این نمایشگاه از تلفیق دو عنوان نمایشگاه کشاورزی اصفهان در سال های گذشته، شکل گرفته و به همین دلیل عنوان جامع را به خود اختصاص داده است.

۳۰ درصد از مشارکت کنندگان در بخش نهاده های کشاورزی، ۳۵ درصد در بخش آبیاری، ۲۵ درصد در بخش ماشین آلات و ۱۰ درصد در بخش گلخانه و تجهیزات گلخانه ای حضور دارند.

با توجه به تلفیق دو عنوان نمایشگاه کشاورزی اصفهان، این نمایشگاه به صورت کاملاً تخصصی و با مشارکت حداکثری شرکت های برتر در زمینه نهاده های کشاورزی، ماشین آلات و ادوات، آب، آبیاری نوین و تجهیزات مربوطه، تجهیزات گلخانه ای، ماشین آلات فضای سبز و باغبانی از استان های اصفهان، تهران، فارس، مازندران، سمنان، خراسان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خوزستان و البرز برگزار خواهد شد.

همچنین شرکت هایی از دو کشور چین و آلمان در این دوره حضور یافته اند که در زمینه نهاده های کشاورزی فعالیت می کنند. نمایندگان فروش محصولات و خدمات کشورهای ایتالیا، اسپانیا، آمریکا، هلند، آلمان، ترکیه و فرانسه نیز در این رویداد حضور می یابند.

تلفیق دو عنوان نمایشگاه کشاورزی اصفهان در بخش تکنولوژی و تجهیزات و بخش صنعت کشاورزی، عدم حضور فروشندگان جزء و افزایش حضور تولیدکنندگان و همچنین رونمایی از چندین محصول جدید، از جمله ویژگی های این دوره است.

شانزدهمین نمایشگاه جامع کشاورزی اصفهان در چهار سالن نمایشگاهی به وسعت ۹هزار و ۲۰۰ مترمربع و از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برپا می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.