اصفهان - مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: طرح توسعه فاضلاب در منطقه شاهین شهر، میمه و وزوان نیازمند همکاری شورا و شهرداری است.

توسعه فاضلاب شاهین شهر نیازمند همکاری شورا و شهرداری

به گزارش قدس آنلاین، هاشم امینی اظهار کرد: سالهاست مردم شهرهای منطقه شاهین شهر، میمه و وزوان خواهان طرح توسعه فاضلاب در این مناطق هستند.

وی بیان داشت: در حال حاضر مطالعات توجیهی و پدافند غیرعامل این پروژه‌ها تکمیل شده است، اما آنچه مسلم است این که باید مسئولان امر به ویژه اعضای شوراهای شهر و شهرداران نهایت همکاری را با شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برای اجرای این پروژه‌ها در دستور کار قرار دهند؛ زیرا اجرای به موقع طرح‌های توسعه شبکه فاضلاب مستلزم همکاری بخش خصوصی و مشارکت مردمی است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان به اهمیت پساب در منطقه شاهین شهر و میمه و برخوار اشاره و اعلام کرد: با توجه به اینکه منطقه شاهین شهر، میمه و برخوار دارای آب و هوای خشک است پساب در این منطقه بسیار با ارزش است و برای توسعه فضای سبز راهی جز استفاده از پساب وجود ندارد.

وی گفت:‌ در این مناطق برای جلوگیری از توسعه کویر و ریزگردها بهره‌گیری از پساب ضروری به نظر می رسد.

امینی بیان داشت: مردم ترسی از مشارکت به منظور اجرای طرح توسعه‌ ندارند چرا که می‌دانند این نوع همکاری در نهایت منجر به خدمات رسانی بهتر و بیشتر به آنهاست.

وی اضافه کرد: برهمین اساس می‌طلبد که مسئولان امر در این شهرها نهایت همکاری را در جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مردمی در اجرای طرح‌های توسعه شبکه فاضلاب به خرج دهند تا بتوانیم پروژه فاضلاب را در شهرهایی مانند لنجان و مبارکه هم با موفقیت به سرانجام برسانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.