سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به شعار هواداران مبنی بر ترک این تیم گفت: من با باشگاه قرارداد دارم و به عنوان یک مربی حرفه‌ای تابع تصمیم مسئولان هستم.

واکنش گل‌محمدی به شعارهای تند هواداران تراکتور و انتخاب جانشینش

به گزارش قدس آنلاین، یحیی گل محمدی پس از شکست دو بر صفر عصر پنجشنبه تیمش برابر نفت تهران در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی به خبرنگاران گفت: تیم نفت ۱۰ نفره دفاع کرد و با وجود تلاش هایی که داشتیم نتوانستیم به گل برسیم. ما شکست تلخی داشتیم. چند هفته است که استرس برد داریم.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: می خواستیم با پیروزی زمین را ترک کنیم اما غافلگیر شدیم.

یحیی گل محمدی که طی روزهای گذشته تحت فشار زیادی قرار داشت در واکنش به شعارهای تندی که هواداران این تیم روی سکو دادند و خواستار جدایی وی از تراکتورسازی شدند گفت: به هواداران حق می دهم ناراحت باشند. با این حال امیدوارم تراکتورسازی در هفته های آینده نتایج خوبی کسب کند.

وی در مورد مطرح شدن گزینه های جانشینی او گفت: گزینه های زیادی مطرح شد و تمرکز ما را بهم ریخت. فشار زیادی به ما وارد شد که به بازیکنان هم منتقل شد. بابت شکستی که خوردیم نمی توانم صحبت کنم. می خوام در مورد اتفاقاتی که رخ داده صحبت کنم.  چیزی که مشخص است خوب نتیجه نگرفتیم و بازی را باختیم.

گل محمدی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا با شعارهایی که هواداران سر دادند و توهین هایی که به شما شد بازهم در این تیم خواهید ماند یا خیر؟ گفت: من یک مربی حرفه ای هستم و با باشگاه قرارداد دارم. هر تصمیمی باشگاه بگیرد می پذیرم. هواداران هم شعار می دهند و این مسائل طبیعی است. آنها برد می خواهند و ما نتوانستیم به پیروزی برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.