سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار مقابل مشکی پوشان مشهد گفت: تیم مشکی پوشان کاملا هجومی بازی می کند و برابر این تیم باید کاملا هوشیارانه بازی کنیم تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.

مشکی‌پوشان بسیار هجومی بازی می‌کند/ با ۴۰ میلیون هوادار باید این فشارها را بپذیریم

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با مشکی‌پوشان گفت: یک بازی مهمی برای هر دو تیم در پیش است. به حریف احترام می‌گذاریم. تیمی که در تهران از ما امتیاز گرفت و تیمی که ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است، تیمی که خیلی مهم است و در کنار عنایتی اعتماد به نفس بالایی دارد.

وی درباره تمدید قراردادش با قرمزپوشان به مدت دو سال افزود: اهداف‌مان را در ابتدای فصل گفته‌ایم و هیچ هدفی را پنهان نکردیم. باعث انتظار فراوان شدیم اما برای پرسپولیس کافی است. طبیعی است با ۴۰ میلیون هوادار باید این فشارها را بپذیریم. هدف ما این است تیم و باشگاه روز به روز بهتر و قوی تر شود.

وی افزود: مشکی‌پوشان بسیار هجومی است و رده جدولش سزاوار این تیم نیست. این تیم در بازی با فولاد چیزی کمتر از تیم دوم جدول نداشت. تیمی است که قطعا استحقاق بالانشینی دارد. طبیعی است که هدفش بقا در لیگ است و شک نداریم که این چنین است. ما باید حداکثر هوشیاری را داشته باشیم تا به هدف‌مان برسیم. 

برانکو درباره غایبین پرسپولیس، اظهار داشت: شجاع و مسلمان نیستند بقیه در رقابت برای تیم اصلی هستند.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت طارمی، گفت: هیچ اطلاعی از طارمی ندارم و به خاطر همین هیچ نظری نمی‌توانم در خصوص شرایط او داشته باشم.

وی افزود: هدف ما قهرمانی است، قهرمانی در لیگ بخشی از اهداف ماست و هدف دیگر اینکه به لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم. جام حذفی را رد کردیم و تا نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش رفتیم. متاسفانه در جام حذفی حذف شدیم اما در لیگ در صدر هستیم.

برانکو خاطرنشان کرد: لیگ یک ماراتن است. همیشه نتایج عالی و بعضا غیرمطلوب هم برای ما و هم برای تیم‌های دیگر هست. من یک آماری بدهم؛ تیمی مثل منچسترسیتی، آرسنال، لیورپول و منچستریونایتد را ببینید که شکست‌هایی داشته‌اند. منچستر سیتی مقابل کریستال پالاس برنده نداشت. منظورم این است فوتبال یک ماراتن است و ما باید آماده باشیم. من به مشکی‌پوشان احترام می‌گذارم اما انگیزه و هدف ما در هر بازی چه در ایران چه در آسیا برد است.

برانکو ادامه داد: مقابل نفت هم می‌خواستیم برنده باشیم. شانس گل هم داشتیم و ۲ پنالتی هم برای ما نگرفتند اما به هر حال خودمان را آماده می‌کنیم تا در پایان مسابقه سخت قهرمان شویم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آنتونیو گریزمان ستاره تیم آتلتیکو مادرید بعد از اطلاع از محرومیت این تیم در حضور در پنجره نقل و انتقالات قرارداد خود را به مدت ۵ فصل تمدید کرد اما طارمی تیم را ترک کرد، اظهار داشت: هر کسی خودش سرنوشت خودش را می سازد. هر کسی وجدان خودش را دارد. طارمی تصمیم گرفت که برود ما چه کاری می‌توانستیم انجام دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.