سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان در خصوص دیدار برابر پرسپولیس گفت: امیدوارم هواداران مشهدی برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند.

رضا عنایتی: امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند/ فردا برای برانکو آرزوی موفقیت نمی‌کنم

به گزارش قدس آنلاین، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پرسپولیس تهران اظهار کرد: به جامعه داوری درگذشت پیشکسوت این عرصه را تسلیت می‌گویم. بازی با پرسپولیس سخت‌ترین بازی است اما بچه‌ها از آمادگی خوبی برخوردارند. به برد محکوم هستیم، تلاش می‌کنیم تا یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. استرس داشتیم که کارت مهاجم گرجی ما صادر نشود اما شرایط خوبی دارد و کارتش هم امروز صادر شد.

او ادامه داد: فردا از وی در صورت نیاز استفاده خواهیم‌کرد. امیدواریم ITC بازیکن عراقی تیم هم صادر شود، به شخصه به این بازیکن خیلی امیدوارم. چند بازیکن دیگر هم در نظر داریم تا جذب کنیم. اصلا این روزها به جدول نگاه نمی‌کنیم، جدول در روز اخر اهمیت دارد. این اتفاقاتی که امروز در دیدارهای رقبای ما هم رخ داده باعث می‌شود تا بازیکنانم انگیزه بگیرند. به فوتبال دفاعی اعتقادی ندارم، فوتبال هجومی را دوست دارم. قرار نیست فقط دفاع کنیم یا فقط حمله کنیم. هجومی و منطقی به مصاف حریف خود می‌رویم.

عنایتی گفت: پناهی و صالحی مصدومند، بادامکی هم بهتر شده و امیدواریم بتوانیم از وی استفاده کنیم. برای دهنوی هم که با وی به توافق نرسیدیم آرزوی موفقیت می‌کنیم.

سرمربی مشکی‌پوشان درباره دیدار در استادیوم ثامن و بازی نکردن در ورزشگاه امام رضا گفت: طبق قانون باید ۱۰ درصد بدهیم اما این اتفاقات جز تبریز در هیچ کجای ایران رخ نمی‌دهد. به هواداران می‌گویم که خواهشا به ورزشگاه بیایند، بودن هوادار به ما کمک می‌کند تا موفق باشیم. امیدوارم زودتر به ورزشگاه بیایند که ثامن یکدست مشکی باشد. باعث تاسف است که ورزشگاه مدرن امام رضا (ع) در بهترین نقطه شهر همینطور بی استفاده مانده و باید مسابقات خود را در دورترین نقطه از شهر برگزار کنیم.

او در این باره ادامه داد: در آینده به عنوان موزه از این ورزشگاه ان‌شاءالله استفاده خواهدشد. دیدیم که احترام احترام می‌آورد و در مصاف با نفت آبادان هم با وجود حضور ۱۵ هزار هوادار به هیچکس هیچ توهینی نشد.

عنایتی درباره تقابل با برانکو اظهار کرد: برانکو یک مربی بادانش است و ۷ سال زیر نظر وی کار کردم. برای وی به جز بازی فردا آرزوی موفقیت می‌کنم. اگر اتفاقات غیرمترقبه‌ای نیافتد امیدوارم بتوانیم از پس پرسپولیس براییم.

عنایتی درباره نقاط ضعف و قوت مشکی‌پوشان گفت: در تمام نقاط شرایط خوبی داریم، در خط حمله هم یونس شاکری هم بازیکن گرجی در ادامه راه به ما کمک خواهندکرد. هرچه تیم قوی‌تر باشد، به نفع ما در روزهای آتی خواهدبود. حنیف شرایط خیلی خوبی دارد و در خط دفاعی کمک ما خواهدبود.

سرمربی مشکی‌پوشان در تمجید از دستیارانش بیان کرد: باید از کمک‌هایم تشکر کنم، آنها واقعا خوب هستند و اصلا بحث سرمربی و مربی نداریم‌.

وی درباره مربی‌بازیکن بودن حنیف عمران‌زاده گفت: چنین چیزی نیست. حنیف بازیکن خوب و خوش‌قلبی است و در نیم فصل دوم عصای دست ما خواهدبود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.