جوین_ فرماندار شهرستان جوین اعلام کرد: کار گروه اجتماعی و کار گروه مبارزه با مواد مخدر به طور جدی پیگیر حل مشکلات در حوزه آسیب های اجتماعی هستند.

ورودی پرونده های دستگاه قضا باحل مشکلات کاهش می یابد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جلسه پیشگیری از وقوع جرم شهرستان جوین با حضور مرتضوی معاون دادگستری استان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

 فرماندار شهرستان جوین گفت: تعامل و همکاری خوبی بین مسئولین در شهرستان جوین وجود دارد که در این راستا تلاش شده است، با پیگیری های فراوان و حل مشکلات موجود ورودی پرونده های دستگاه قضا در شهرستان کاهش یابد. 

حسین جمشیدی تاکید کرد: در حوزه آسیب های اجتماعی هر دو کارگروه اجتماعی و مباره با مواد مخدر شهرستان به جد در حال پیگیری مشکلات می باشند،  که در بحث های مختلف همچون اخراج کارگران شرکت جمکو با پیگیری های مستمر و برگزاری جلسات متعدد با مدیران این شرکت و همچنین مدیران شرکت کوثر این مشکلات رفع شده است.  

وی خاطر نشان کرد: در حوزه مطالبات کشاورزان در حوزه چغندر قند نیز پیگیری های متعددی صورت گرفته است، تا با تزریق تسهیلات مربوطه به  شرکت کشت و صنعت جوین این مهم نیز بر طرف شود، تا کشاورزان با خیال راحت به کار خود ادامه دهند، چون توجه مجموعه شهرستان به اشتغال است. 

نماینده عالی دولت تصریح کرد: در حوزه آسیب های اجتماعی به ویژه نوجوانان مشکل طلاق های زود رس داریم، که تمهیدات لازم با قوه قضائیه انجام شده است، تا بتوانیم با همکاری بیشتر نسبت به کاهش طلاق در شهرستان جوین فائق آییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.